X

כל מה שרציתם לדעת על בדק בית

בין אם אתם עומדים לקנות דירה חדשה ובין אם אתם חושבים לעשות שיפוץ בדירה הנוכחית שלכם, כדאי שתבדקו את הדברים לעומק. הרבה פעמים אנחנו רואים קירות לבנים ומסוידים ונדמה לנו שהבית מושלם, אך בפועל המצב לא כך.

כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של הזמנת שירותי בדק בית, שכן בדק הבית, שיתבצע על ידי מהנדסים מקצועיים, יחשוף את המצב האמתי של הדירה. האם הכול בה נבנה בהתאם לתכניות? האם הקבלן באמת עמד בכל מה שהבטיח לנו? חשוב מאוד לא לוותר על בדק הבית, כי כאשר מבצעים אותו בזמן הנכון, הקבלן עדיין יכול לבצע תיקונים שונים מבלי שזה יגרור אותנו לדיונים בבתי המשפט ולתביעות יקרות ומייאשות.

בדק בית – מה כולל השירות הזה?

אומנם בפועל אנחנו רואים שכל חברה שמציעה שירותי בדק בית עובדת בצורה קצת אחרת ומציעה בדיקות קצת שונות, אך יחד עם זאת, יש כמה דברים שכולם יבדקו עבורכם. למשל: האם גג הרעפים נבנה כהלכה? והאם מערכת החשמל תקינה? האם מערכת האינסטלציה באמת נבנה כפי שהבטיחו לכם? ועד כמה הבידוד והאיטום מקצועיים? אתם לא באמת רוצים למצוא את עצמכם יושבים בדירתכם החדשה בחורף הראשון ורואים שנכנס גשם הביתה בגלל בעיות איטום ורטיבות.

לכן, אם אתם רוצים להימנע מכל עגמת הנפש הזאת ומכל העלויות של תיקונים שלא אתם צריכים לשלם עליהם, הזמינו שירותי בדק בית מובילים. זה לא משנה אם אתם רוצים להזמין שירותי בדיקה לאחר שיפוץ או שאתם רוצים להזמין שירותי בדק לבית החדש שעוד לא קניתם. מה שבטוח זה שככל שהבדיקה תהיה מקיפה יותר, כך היא תהיה גם מדויקת ואמינה יותר ולכן אין טעם להתפשר על עבודה חלקית או שטחית.

בחירת החברה הכי טובה שיש בתחום – כך תעשו את זה

עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון כשרוצים להזמין שירותי כמו בדק בית, זה שיש היום הרבה מאוד חברות שיכולות להציע את השירות הזה. זה טוב ויפה, כי זה נותן מבחר, אך מצד שני, אנחנו רואים גם שזה עלול להיות מעט מבלבל. איך בוחרים חברה אמינה שתעשה עבודה כמה שיותר רצינית וטובה? ומה חשוב לברר לפני שמזמינים חברה כזו או אחרת?

ההמלצה שלנו היא לבדוק לא רק מי עובד בחברה או מה ההשכלה שלו, אלא גם מה חושבים על החברה לקוחותיה האחרים. מאוד מומלץ גם להבין מראש כמה תעלה לכם הבדיקה, כי אומנם לבדיקה יש חשיבות אדירה, אך מנגד, כמובן שלא תרצו לשלם עליה סכומים מופקעים. יש טעם גם להשוות מחירים, כי תוכלו לעשות זאת במהירות בימינו. תוכלו לפנות אפילו אונליין אל מספר חברות שונות, לבקש מכל אחת מהן הצעת מחיר וכך להחליט בידי מי תפקידו את המשימה לבדוק את הנכס שלכם.

עדי ישראלי:
Related Post