X

ביום התינוקות הבינלאומי: אלו המוצרים שכל הורה צריך להכיר

כמו בכל שנה, בכל העולם מציינים היום, ה-2 במאי, את יום התינוקות הבינלאומי. היום הזה נועד להנציח את רגעי האושר שמלווים את הגעתם של התינוקות הרכים לעולם ואת רגעי האושר שמגיעים בתהליך הגדילה שלהם. כמו כן, היום הזה הוא הזדמנות לחנך וללמד את הילדים הבוגרים יותר מהי המשמעות של טיפול בתינוק ומהי האחריות שלהם ברגע שהתינוק יגיע לעולם.

לקראת יום התינוקות הבינלאומי, הרכבנו לכם את רשימת המוצרים שכדאי להכיר במהלך הטיפול בתינוק:

מוצרי ילדים ותינוקות של ד"ר פישר צילום: יעל האן

אייקר בייבי

סדרת אייקר (Eye-Care) הינה סדרת מגבונים ייחודיים המתקדמים מסוגם בארץ ובעולם לניקוי ושמירה על בריאות העיניים. פרי פיתוח מעבדות המחקר של ד"ר פישר, המומחים בפיתוח תרופות עיניים סטריליות כבר למעלה מ- 60 שנה. הסדרה כוללת את אייקר בייבי, לניקוי יעיל ועדין של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים. המוצר משלב בד במרקם מיוחד (Embossed) עם מרכיבים עדינים במיוחד המסייעים לניקוי יסודי, יעיל, קל ונוח. מועשרים בתמצית קמומיל מרגיעה. המגבונים ארוזים באריזה אישית, מתאימים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית ללא צורך בשטיפה. (מחיר: 69.90 ₪  תכולה: 40 יחידות מגבונים).

מגבוני קמיל בלו המסייעים במניעת תפרחת חיתולים

על מנת להתמודד עם תופעת תפרחת חיתולים, פיתחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר את מגבוני קמיל בלו המסייעים במניעת תפרחת חיתולים. זאת מתוך התובנה כי השימוש התדיר במגבונים במסגרת הטיפול היום-יומי בתינוק, יכול לסייע במניעת תפרחת חיתולים תוך שילוב של קומפלקס ייחודי במגבון המכיל מרכיבי לחות ומועשר בצמחי מרפא וויטמינים: תמצית מצמח הממליס לסיוע בהקלה על אדמומיות בעור התינוק, תמצית פרחי קמומיל להרגעת העור, שילוב ייחודי של אלוורה, תמצית שקדים ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ולשמירה על בריאות העור, ויטמין E אנטי אוקסידנט המסייע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא. המגבונים הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר, המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד. אינם מכילים צבע, פראבנים, כלור ו-SLS.  

(מחיר: 24.90 ₪ . תכולה: 56 יחידות * 4).

משחת החתלה קמיל בלו אוליביול

משחת החתלה פורטה המכילה 40% Zinc Oxide לסיוע בהגנה ובהקלה על עור מגורה. מועשרת ברכיבים משמן זית ומצמח הליקוריציה. המשחה מסייעת ביצירת שכבת הגנה על עורו העדין של התינוק. מתאימה לשימוש מגיל לידה (מלבד פגים) ,ללא צבע ובושם מלאכותיים, נבדקה דרמטולוגית וקלינית ועברה את מבדק הסנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש. (מחיר: 35.90 ₪ . תכולה: 100 גרם).

אמול לתינוק

תופעת היובש מואצת בתקופת החורף בעיקר בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר. גורמים נוספים ליובש הינם נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור. השימוש בשמן רחצה מסייע בטיפול ומניעת יובש עור לעומת שימוש בסבון שעלול לייבש את עור התינוק ולגרום להופעת גירויים, קילופי עור וקשקשים. לכן מומלץ להשתמש באמול לתינוק – שמן רחצה טיפולי להקלה מיידית ביובש עור המעניק לחות ל- 48 שעות. התכשיר הינו היפואלרגני, ללא פראבנים וחומרים משמרים וללא SLS ו.SLES- בעל משאבה נוחה לשימוש. ניתן לשימוש בקרב תינוקות כבר מהאמבט הראשון. הוא מנקה את עורו העדין של התינוק, מרכך ומזין  אותו, שומר על לחות העור ותורם למראה עור בריא, רך ונעים יותר למגע.

(אמול לתינוק קלאסי 200 מ"ל – מחיר 49.90 ₪, אמול לתינוק פורטה 200 מ"ל – מחיר 59.90 ₪)

אולטרסול בייבינטורל סטיק SPF50+

אולטרסול בייבינטורל הינה סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת מסוגה שפותחה במיוחד על מנת לשמור על בריאות התינוקות שלנו היום וגם בעתיד. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת SPF50+) UVB ) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים, עברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. אולטרסול בייבינטורל סטיק, להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, באפליקציה נוחה לשימוש. את הסטיק ניתן לשאת בכל תיק, עגלה ואף בכיס. הסטיק מאפשר מריחה נוחה באזור הפנים והגוף של התינוק.

(מחיר: 54.90 ₪ . תכולה: 14 גרם)

ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

זהבה הופמן:
Related Post