X

מותג הדרמו-קוסמטיקה לעור יבש CeraVe משיק לראשונה: סרום עם חומצה היאלורונית

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לראשונה: סרום חומצה הילארונית:  Hydrating Hyaluronic Acid Serum, מעניק לחות, מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ומקל על עור יבש.

מים חיוניים לתפקוד תקין של העור ובייחוד באפידרמיס, השכבה העליונה של העור. התייבשות העור עשויה לגרום לו להיראות יבש וחסר חיים ולקמטוטים להפוך בולטים יותר. עור רווי בלחות מכיל עד 40% מים בשכבה העליונה שלו לעומת עור מיובש, המכיל פחות מ-15% מים.

סרווה סרום חומצה היאלרונית
המחיר 114.90 שח צילום יחצ

סרום חומצה היאלורונית החדש מציע, סינרגיה ייחודית של 3 הסרמידים החיוניים של סרווה אשר זהים לסרמידים המצויים בעור. הוא לא רק מסייע להענקת לחות לעור ע"י החומצה ההיאלורונית אותה הוא מכיל, אלא גם מסייע לשקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור. בעוד פתרונות טיפוח עור רבים מכילים חומצה היאלורונית (HA), המוצרים של סרווה CeraVe הם היחידים המכילים סרמידים עם טכנולוגיית MVE (פטנט רשום) עבור יעילות כוללת נוספת בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור.

הסרום החדש מגן מפני יובש, ממלא מחדש את העור בלחות ונועל את הלחות בעור למשך 24 שעות. ניתן להשתמש בסרום  בלבד או עם מוצרים נוספים.

בדיקות קליניות הוכיחו תוצאות מבטיחות: מיידית: המוצר נספג במהירות, מרגיש על העור עדין וקל-משקל, וגורם לעור להרגיש גמיש ורענן, מייד לאחר השימוש: 90% מהנסייניות אמרו שהעור שלהן מרגיש מלא לחות, אחרי 4 שבועות: העור נראה בריא, חלק, מלא לחות ונפח ו- 98% מהנסייניות אמרו שהעור שלהן מרגיש חלק יותר אחרי ארבעה שבועות בלבד של שימוש[2]

מחיר מומלץ לצרכן: 114.9   ₪ תכולה: 30 מ"ל.

את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים: ,  https://shop.super-pharm.co.il

www.drugstore.co.il, www.medi-link.co.il , https://www.epharma.co.il/, www.bela.co.il

www.maxpharm.co.il.

הצטרפו אלינו לקהילת CeraVe  באתר: http://www.hellobeauty.co.il/crv_minisite

לפרטים נוספים ושירות לקוחות: 073-3808-828

זהבה הופמן:
Related Post