X

איך תבחרו שואב אבק מושלם?

לא משנה אם יש לנו בית חדש או ישן, אם מדובר בבית שלנו או בית שכור, כל עוד אנחנו מתגוררים במקום, כל עוד אנחנו ישנים בו, אז נרצה לעשות כמיטב יכולתנו בשביל שהבית יהיה נקי ויהיה נעים לשהות ולהתגורר בו. הן עבורנו והן עבור אורחים שמגיעים לבקר אותנו, לעיתים תכופות או לעיתים נדירות.

לשם כך אנחנו נרכוש שורה ארוכה של אמצעי ניקיון שונים. החל מדברים פשוטים, סטנדרטיים, כמו למשל, מטאטא ויעה, מגב, תכשירי ניקוי ועוד. אחד המכשירים המשמעותיים עבורנו לצורך ניקיון, הוא שואב אבק.

אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של שואבי אבק מסוגים שונים, ולהחליט בעזרתם איזה מבין המכשירים מתאים לנו, בין אם זה מבחינה כלכלית ובין אם זה מבחינות אחרות. לשם כך, אנחנו צריכים לדעת איך יכול שואב אבק לעזור לנו ומה הם הפרמטרים בעזרתם נחליט איזה מכשיר לקנות.

לפני שנענה על שתי השאלות הנ"ל, צריך להדגיש שתי נקודות משמעותיות. הראשונה, רכישה של שואב אבק, בדומה לרכישות של מוצרי חשמל אחרים, היא רכישה לטווח ארוך. מדובר בהוצאה כספית לא קטנה לעיתים, ולכן אנחנו צריכים להשקיע זמן בחיפוש, בשביל שנוכל לרכוש מוצר איכותי וטוב. נקודה שנייה, זה לא מספיק שנקנה שואב אבק, אנחנו גם צריכים להקפיד ולהשתמש בו, אחרת אין טעם לקנות אותו.

כיצד שואב אבק יכול לעזור לנו?

התפקיד של שואב אבק, כפי שניתן להבין, הוא לשאוב אבק, גרגרי חול ולכלוך אחר שנמצא בבית. בין אם זה בשטיחים, ספות, מזרונים, מצעים, וכן במקומות אחרים.

היתרונות של שואב אבק על פני מכשירים אחרים הם, הוא יכול להגיע אל מקומות שמטאטא לא יכול להגיע (למשל, מסילות של ארונות, דלתות וחלונות) וכן, הוא יכול לשאוב אבק וחול, ברזולוציות מאוד נמוכות. באופן שהעין האנושית לא יכולה לדמיין, ומטאטא רגיל לא יכול בהכרח להגיע אליהן.

חושב לציין, השימוש בשואב אבק מאוד נחוץ כשיש ילדים קטנים בבית או חיות מחמד (בוודאי חיות שמנשירות כמויות שיער גדולות),וכן אפשר להשתמש בו לא רק בבית אלא גם בכלי רכב.

פרמטרים לרכישה נכונה של שואב אבק

כאמור, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד סוגים ודוגמאות של שואבי אבק. אך ישנם פרמטרים מסוימים שיכולים לעזור לבחור את השואב הרלוונטי עבורנו. שואבי האבק האהובים ביותר הם שואבי אבק של דייסון ושואבי אבק רובוטיים.

פרמטר ראשון הוא אופי השימוש במכשיר. אם אנחנו רוצים ליהנות משימוש יעיל ונוח, אזי שאנחנו צריכים לקנות שואב נטען, כלומר שואב ללא חיבור לחשמל. כך נוכל להגיע בעזרתו לכל מקום בצורה נוח ובלי מגבלה של מיקום.

פרמטר שני מתייחס ליכולת של השואב לבצע את השאיבה. לשם כך, יש לבדוק באילו סוגי "ראשים" אפשר להשתמש, וכן מה העוצמה של השואב. ככל שהוא מהיר וחזק יותר, אז יהיה לו קל לשאוב יותר טוב ומהר יותר. בצורה כזו, נוכל לחסוך בזמן העבודה.

פרמטר שלישי הוא סוג החומרים שהשואב יכול לעבוד עליהם, וכן החומרים שהוא יכול לשאוב מבלי שייהרס. למשל, אם יש לנו חיית מחמד בבית, נרצה שהשואב יהיה מסוגל לשאוב שערות מבלי שהוא ייסתם או יקרה משהו אחר למכשיר.

פרמטר רביעי, מתייחס לחוויית השימוש. בין אם זה אומר נקודות אחיזה בידית של השואב, היכולת להרים אותו, היכולת לנייד אותו ממקום למקום ועוד. כל דבר כזה יכול לשפר משמעותית את איכות החוויה.

לפני סיום נדגיש, מאחר ושואבי אבק עולים לא מעט כסף, חשוב לבדוק האם העלויות שלו מתאימות לצרכים שלנו, והאם הוא באמת מושלם עבורנו.

באדיבות:  לירון תמם אתר www.finder.co.il

זהבה הופמן:
Related Post