X

ספריי עמיד לעיצוב וקיבוע הגבות – להשגת מראה גבות מושלם

לפני כחודשיים נבחרה כוכבת הפופ אנה זק כפרזנטורית החדשה של רשת SACARA וכבר בימים אלה משיקה את הטרנד הלוהט בתחום הביוטי – ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות בפורמולה ייחודית למראה גבות מושלם, לאורך כל היום. ספריי הגבות הוא הסנונית הראשונה  שתושק מקולקציית האיפור  בשיתוף אנה זק.

 אנה זק לסקארה צילום אלכס ליפקין..

BROW SPRAY שהפך לטרנד מוביל בעולם הביוטי, בעל פורמולה איכותית, אשר הותאמה במיוחד למרקם שיערות הגבה, מעצב ואינו מייבש את הגבות.

מנגנון ההתזה של ספריי הגבות מעניק פיזור אחיד וזעיר של החומר. השימוש בספריי מעניק ברק מוגבר לשיער,  גמישות השיער ועיצובו נעשה על ידי סירוק הגבה באמצעות מברשת מותאמת.

אופן השימוש: יש להתיז את ספריי הגבות על גבי מברשת ייעודית ולהבריש את שיערות הגבה כלפי מעלה עד לקבלת המראה הרצוי והמושלם – פרוע, מודבק או מסורק.

*יש להימנע מהתזה מוגברת של החומר וגם מהתזה ישירה על הגבות.

מחיר לצרכן: 30 ₪ תכולה: 75 מ"ל

סקארה ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות מחיר 30.00 שח צילום גלעד בר שליו

אנה זק, זמרת, כוכבת פופ, חיילת המשרתת שירות מלא בצהל ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם נבחרה לאחרונה כפרזנטורית למותג האיפור והטיפוח סאקרה. ספריי הגבות מושק כמוצר חדש לקראת השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי האיפור בשיתוף אנה זק.

ניתן לרכוש ברשת חנויות  SACARA ובאתר https://www.sacara.co.il

זהבה הופמן:
Related Post