X
    Categories: Uncategorized

נגר שנפגע ממסור חשמלי יקבל פיצוי 80,000 ₪

נגר שכיר שנפגע באצבעו ממסור חשמלי, יקבל פיצוי של 80,000 ₪  מהחברה שבה עבד, זאת בנוסף לדמי הפגיעה ששולמו לו באמצעות המוסד לביטוח לאומי

הנגר, תושב הצפון, בשנות ה-40 לחייו, הגיש באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לנזקי גוף, תביעה לבית משפט השלום בחיפה נגד חברת "ניסקו" ובה גולל את אירוע הפציעה שהיה לפני כשלוש שנים. במהלך עבודתו עם מסור חשמלי, כשלפתע קריש עץ שהוכנס למסור החליק ומשך את אצבעו של הנגר למסור וכתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף.

עו"ד סאמי אבו ורדה

הנגר פנה לבית חולים רמב"ם כשהוא סובל מחתך באצבע, אושפז  ועבר ניתוח. בהמשך עבר טיפולי פיזיותרפיה וניתוח נוסף. בשל התאונה הוא סובל מכאבים בידו, מתנועה מוגבלת וקשה לו לבצע פעולות יומיות והוא נאלץ להפסיק את עבודתו .

לתביעה צורפו חוות דעת של מומחה תעסוקתי שקבע כי אינו יכול לחזור לעבודתו כנגר. כמו כן נבדק על ידי מומחה לכירורגיה כף היד, שקבע כי נותרה לו נכות של 12% לצמיתות. הביטוח הלאומי הכיר במקרה כ"תאונת עבודה" ולנגר שולמו דמי פגיעה ונקבעה לו נכות צמיתה בשיעור של 7% .

בתביעה נטען כי מדובר באדם שלא  היתה לו הכשרה לעבודת נגרות, המעסיקה שלו לא נתנה לו הכשרה ולא אמצעי מיגון מתאימים, לא דאגו להנחיות לעבודה בטוחה ולהוראות מדויקות לביצוע העבודה שנעשתה בסביבת עבודה מסוכנת.

שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה, לפנים משורת הדין, שקיבל תוקף של פסק דין לפיו יקבל הנגר סכום כולל של 80,000 ₪ מחברת הביטוח של החברה .

עו"ד סאמי אבו ורדה מציין כי במקרה של פגיעה בעבודה, ניתן לקבל פיצוי נוסף, מעבר למה שמקבלים מהביטוח הלאומי וחשוב לקבל זכויות אלה.

עדי ישראלי:
Related Post