X

הטרנד החדש של צבעי השיער BLACK ABYSS

תכירו הטרנד החם והמוביל שהולך לכבוש את ראשנו בשנת  2024 בעולמות צבעי השיער, טרנד ה- BLACK ABYSS – 'שחור מעמקים' המגיע בהשראת ה- AI.

הטרנד הבולט ביותר הוא מגוון צבעים סוריאליסטיים מעולמות המטאוורס,  Metaverse. Black Abyss – קשת צבעים עמוקים של שחור, המשקפים רפלקטים בגוונים שונים עם תנועות השיער. בסקאלה של השחור והחום הכהה, שיש בתוכם עומקים ורפלקטים של צבעים נוספים, ממש כמו ההשתקפויות במעמקי הים.

ההשראה של לוריאל פרופסיונל לשיער שחור מגיעה ממעמקי הים, שם קשת הגוונים השחורים היא אינסופית! ומביא את הצבעים הסוריאליסטיים ומכניס אותם פנימה אל העולם האמיתי.

לוריאל פרופסיונל טרנדים בצבעי השיער 2024 עיצוב וצבע אורן לוי צילום ראיסה ורביטיסקיה

השחור משתלט על השיער, עם מגוון רחב של צבעי שיער שחורים עמוקים וחדשים,  כמו: שחור דובדבן – גוון בהשראת יין, שחור עם גווני אדום רכים, שחור קומיקס – שילוב של שחור כהה עם גוונים כחולים, שחור מטאלי – שחור כהה עם נגיעות צבע כסף למראה זוהר ושחור אוניקס – הביטוי הכהה ביותר של שחור עם המון ברק.

לוריאל פרופסיונל מציעה סדרת צבעי שיער INOA ללא אמוניה, בעלת טכנולוגיה ייחודית הרשומה כפטנט. ללא אמוניה, פורמולה טבעונית ▪ 100% כיסוי שיער שיבה . ▪ תוצאת צבע עוצמתית ועמידה לאורך זמן בזכות פטנט ה-ODS מבוסס השמנים.

מוצרי לוריאל פרופסיונל במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666

עדי ישראלי:
Related Post