X

חדש לעור צעיר: קרם אנטי-אייג'ינג הראשון

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's  מרחיב את סדרת הטיפוח "סופר מולטי קורקטיב" ומשיק לקיץ 2024 קרם לחות אנטי אנטי-אייג'ינג:   Kiehl's Super Multi-Corrective Soft Cream –   לתיקון 7 סימני הזדקנות העור בקרם אחד.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

קרם הלחות במרקם ג'ל עוצמתי וקליל, נטול שומן, המתמקד ב-7 סימני הזדקנות ניכרים לעין, לעור שמן ומעורב. הקרם מתאים לעור צעיר יותר כקרם אנטי-אייג'ינג הראשון בשגרת אנטי-אייג'ינג.

מותג הטיפוח קיל'ס משיק קרם לחות אנטי-אייג'ינג במרקם קליל המתאים לעור מעורב עד שמן המחיר 319 שח צילום יחצ

עור צעיר, עשוי שלא להראות סימני הזדקנות משמעותיים, אך הידלדלות הקולגן יכולה להתחיל כבר בגיל 20, כאשר עור שמן מגביר את הסימנים הניכרים לעין של אובדן קולגן, לרבות נקבוביות גלויות, קמטוטים ומרקם עור לא אחיד.

הקרם לחות החדש, ממצק, מרים/מותח את העור באופן ניכר לעין, תוך הפחתת מראה הקמטים, מגביר את הזוהר ומשפר גמישות העור על מנת ליצור מרקם חלק יותר וגוון אחיד יותר.

הקרם מגיע במרקם מרגיע וקליל שנספג באופן מידי בעור, ומסייע לתקן ולחדש את הקולגן, כמו גם, לבנות מחדש את שכבות העור תוך מתן תחושה מרעננת להדהים, ללא כל תחושה שמנונית. 96% מהנסייניות דיווחו על תוצאות אנטי-אייג'ינג ניכרות לעין, ועל קרם שאינו מותיר תחושה שמנונית ודביקה, ושאינו מעניק לעור מראה מבריק*.

הרכיבים העיקריים פועלים על מנת להעניק לקולגן תמיכה כפולה, לרבות ProxylaneGX (פרוקסילן גי.איקס), רכיב עליו רשומים פטנטים רבים, שנבדק קלינית והוכח כי הוא משפר את תחושת המיצוק, האלסטיות ומעדן באופן ניכר לעין את קווי המתאר של הפנים. אדנוזין, אשר מחזק את הקולגן ומעניק תמיכה למבנה העור, ורכיב-העל החדש Capryloyl Glycine (קפריליול גליצין), אשר מתמקד בוויסות השומן עבור גימור נטול ברק.

הקרם Super Multi-Corrective Soft Cream מצטרף לסדרת סופר מולטי קורקטיב, אשר כוללת את הקרם פנים וקרם  עיניים אנטי-אייג'ינג .

מחיר לצרכן: 319 ₪  תכולה: 50 מ"ל.

מחיר לצרכן: 399 ₪  תכולה: 75 מ"ל.

*תוצאות מבוססות על מחקר צרכנים במשך 12 שבועות

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 , סופר פארם ביג אילת, סופר פארם הנגב, סופר פארם השרון , סופר פארם חורב, סופר פארם גלרי ראשל"צ ואתר האונליין של סופר פארם.

זהבה הופמן:
Related Post