X

מתחם הקניות עופר נוף סנטר הגליל פותח 6 חנויות חדשות בהשקעה של כ-10 מיליון ₪

מתחם הקניות עופר נוף הגליל סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח החודש הקרוב 6 חנויות חדשות, בהשקעה הנאמדת ב בכ 10 מיליון ₪:

רשת ההלבשה תחתונה FEMINA   פותחת סניף המשתרע על שטח של כ  80 מ"ר שיציע מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה לנשים לצד קולקצית הלבשת לילה, מחטבים, גרביים, נעליי בית ועוד.

חדש בעופר סנטר נוף הגליל
צילום יחצ אינגלוט

כמו כן  המותג  INGLOT המתמחה במוצרי טיפוח ואיפור בינלאומיים  ואיכותיים פותח סניף המשתרע על שטח של 50 ₪ ויציע את המוצרים במחירים נוחים לכל כיס.   רשת האופנה  מתאים לי  פותחת חנות דגל על  שטח של כ 100 מ"ר  ומציעה קולקציות  ומענה לנשים וגברים ממידה 42 ומעלה המחפשים פרטי אופנה טרנדיים הממותאמים למידותיהם. 

בנוסף, רשת הסלולר  איי פיקס  פותחת סניף חדש  המשתרע על שטח של כ 80 מ"ר. הסניף כולל   מכירת מוצרי  סלולר עם  מגוון מכשירים מהמתקדמים בעולם  ומעבדת תיקונים חדשנית הפועלת לפי סטנדרטים של APPLE , כמו כן במקום צוות טכנאים מומחים לתיקונים.

לצד החנויות החדשות יפתחו שתי מסעדות חדשות: מסעדת "תישרין סיבס" – פותחת מסעדת דגים ברמה בינלאומית המשתרעת על שטח של 220 מ"ר ועוד 100 מ"ר שטח ישיבה בחוץ  עם סה"כ  140 מקומות ישיבה,  ומסעדת אדמ'ס סמוק האוס  האיכותית שזכתה לשבחים בקרב המבקרים פותחת סניף שני בעופר נוף גליל, על שטח של   70 מ"ר והוא יציע מגוון רחב של כריכים עם בשרים מעושנים ואיכותיים.

לדברי רוחה אבקסיס מנכלית עופר סנטר נוף גליל: "כחלק ממדיניות המתחם לחזק את תמהיל המותגים הבינלאומיים והמקומיים אנו נמשיך להכניס  חנויות חווייתיות, מובילות ונחשקות  במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ולשמור על המתחם כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בצפון הארץ". לדבריה: "ההשקעה של הרשתות והחברות בפתיחת חנויות חדשות בגליל ובצפון הארץ הוא סמל ליתד חזק לכל תושבי האזור".

מתחם בעופר נוף סנטר הגליל מתחדש ב 6 חנויות חדשות צילום יחצ (

מתחם הקניות והבילוי  עופר סנטר נוף הגליל משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 17,000 מ"ר.  המתחם פתוח ונחשב למרכז הקניות המוביל באזור ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבים. כיום מציע חווית קניות ובילוי משותפת, עם שפע של מסעדות וחנויות.

בין המותגים המובילים בעופר נוף גליל: ACE , פוקס, אינטימה, כיתן, קרטרס, לי קופר, אופס דיפו, אוטו דיפו, סאקרה, טויס אר אס, זר פור יו,  קולומביה,  H&O ,   ללין, אפרודיטה, א.ל.מ, המבורגר BBB, קפה ביגה, הלפרין,קפה ארומה,  ג.ר.א.ס, דלתא, קסטרו  וקסטרו ילדים, טרקלין חשמל, מגה ספורט,  מחסני תאורה, מקדונלד'ס, סופר – פארם, סטימצקי, פולגת, ריקושט, שילב, ועוד ועוד. 

עדי ישראלי:
Related Post