X

מומחה פה ולסת בירושלים…

היגיינת שיניים היא קריטית וחשובה לכל אורך החיים. שיניים שאינן מטופלות כמו שצריך עלולות להוביל את המטופלים לטיפולים ארוכים, יקרים, כואבים ומורכבים. לכן, חשוב להקפיד על בדיקות שיניים שגרתיות וטיפולי שיננית כדי להימנע ממצבי קצה אלו. יחד עם זאת, לעיתים אין ברירה וצריך לפנות לרופאים מומחים כמו מומחה פה ולסת בירושלים.

רפואת פה ולסת היא אחד מתחומי ההתמחות של רפואת השיניים. זה תחום שנחשב מתקדם, מורכב ויוקרתי. מומחה פה ולסת בירושלים יעסוק לא רק בשיניים אלא בכל תפקודי הפה, מחלות שונות שעלולות להופיע, בעיות עם מבנה הלסת ועוד. מומחים בתחום הפה והלסת עוסקים גם בנושאים האסתטיים של הפה וגם בנושאים רפואיים מורכבים. כמו כן הם עוסקים פעמים רבות במקרים של מומים מולדים אצל ילדים ותינוקות או מבוגרים שלא טופלו.

במה עוסק מומחה פה ולסת בירושלים?

בדרך כלל יגיעו לטיפול מטופלים לתחום של פה ולסת כאלו שסובלים מתופעות מורכבות יותר מאשר חורים בשיניים או טיפולי שורש. בתופעות אלו הטיפול והמעקב יהיו מורכבים יותר מאשר בטיפול שיניים אצל רופא כללי. לדוגמה:

  1. מטופלים שסובלים באופן כרוני מאפטות
  2. בעיות של יובש בפה
  3. גידולים בחלל הפה ומחלות שונות המופיעות בפה ובלשון
  4. בעיות בשרירים של הלסת
  5. טיפולי חניכיים או שיניים מורכבים כמו השתלות
  6. מגבלות בלעיסה או בדיבור בעקבות מקרים רפואיים שונים

איך נדע אם לפנות לרופא שיניים או למומחה פה ולסת?

ישנם מקרים בהם הפגיעה היא בבירור אינה בתחום השיניים, כמו במקרה של שבר בלסת נניח, ואז קל יותר לשייך את הטיפול. ישנם מקרים בהם במסגרת הטיפול יש לבצע ניתוחי חניכיים, עקירות מורכבות ועוד ואז גם נפצה למומחה פה ולסת. פעמים רבות את ההפנייה אל מומחה פה ולסת בירושלים תעשה על ידי רופא שיניים כללי כאשר יתקל בתופעה שאינה במסגרת תחום ההתמחות שלו. כמו כן, אם אתם יודעים שהבעיה שלכם בשיניים כוללת הליכים כירורגיים אתם יודעים שלא תוכלו לפנות לרופא שיניים כללי וכדאי לפנות למומחה.

איך בוחרים מומחה פה ולסת?

התחום של פה ולסת כולל הרבה טיפולים מורכבים וניתוחים, לכן חשוב שהרופא שאתם פונים אליו יהיה מומחה פה ולסת ואף כירורג כדי שיוכל לתת לך מענה כולל. בעצם, ככל שהטיפול שאתם צריכים מורכב וארוך יותר כדאי שתפנו למומחה בתחום. כמו בכל תחום, כדאי להגיע לרופא שהומלץ לכם באופן אישי על ידי מישהו שעבר טיפול אצלו, אם אין לכם כיוון כזה תוכלו להתייעץ ברשתות החברתיות או בפורומים שונים. חשוב שתגיעו למומחה שהוא בוודאות מומחה עם תעודות וגם ספציפית מכיר את התחום שבו אתם צריכים את הייעוץ הרפואי. חשוב מאד לטפל ולא להזניח מחלות שיניים, חניכיים ותופעות בפה כדי לא להיגרר לטיפול קשים מורכבים.

דן ליאורי:
Related Post