X
    Categories: צרכנות

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק סדרת טיפוח פנים חדשה הנלחמת בכתמים כהים: BRIGHT REVEAL

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, משיק סדרת טיפוח פנים חדשה 'ברייט ריביל'
(BRIGHT REVEAL): המסייעת להילחם בכתמים כהים.

הסדרה החדשה מכילה ניאצינאמיד הנלחם בכתמים הכהים העיקשים, אלו שמבחינים בהם כאשר העור שזוף ואלו שלא נוצרו רק מהשמש, אלא נוצרו גם כתוצאה מאקנה, מסימני גיל וכתוצאה משינויים הורמונליים (הריון ולידה, תזונה בלתי מאוזנת, מצבי חרדה ולחץ ועוד).

סדרת טיפוח ברייט לייבל לוריאל פריז צילום יחצ

מהו ניאצינאמיד ? רכיב פעיל השייך למשפחת ויטמין B ומסייע לטיפול בהיפר-פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד. יש לו תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות והוא מסייע לשפר את גוון העור ואת מרקם העור על-ידי שיפור תפקוד מחסום העור. ניאצינאמיד חיוני להרגעה ולהבהרה של העור, יצירת גוון אחיד ומראה עור בריא יותר.

סדרת BRIGHT REVEAL החדשה מציעה שגרת טיפוח מלאה על טהרת הניאצינאמיד לטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללת שלושה תכשירים פעילים: סרום ניאצינאמיד, תחליב לחות והגנה SPF50 ומסיכת פילינג ניאצינאמיד ייחודית (חדשנות בלעדית).

סרום ניאצינאמיד סרום פנים המכיל 10% ניאצינאמיד וחומצת אמינו, נלחם בכתמים כהים  הנגרמים כתוצאה של סימני פוסט אקנה, כתמי שמש, כתמי גיל וכתמים הורמונליים. לאחר שימוש אחד עור הפנים נראה חלק וזוהר יותר, העור מוזן יותר בלחות. לאחר שבוע אחד של שימוש הסרום מפחית באופן הנראה לעין מראה כתמים כהים . הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים, יש למרוח בתנועות סיבוביות כ-3-4 טיפות על הפנים והצוואר, ולהמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה.  

תחליב לחות והגנה SPF50 תחליב לחות במרקם קליל לטשטוש כתמים כהים, המכיל מסנן קרינה SPF50 להגנה גבוהה מאוד מקרני השמש. הגנת UV יומית חיונית עבור תיקון אופטימלי של כתמים כהים.

חדשנות פורצת דרך לחידוש מראה העור: פילינג בעל אפקט הקילוף – מסיכת פילינג ניאצינאמיד מסיכת פילינג לפנים המכילה 25% רכיבי פילינג פעילים בגדלים שונים לטשטוש מהיר של צלקות, פוסט אקנה וכתמים כהים, נטולת שמן המתאימה לכל סוגי העור.

חדש מבית לוריאל פריז – סדרת טיפוח לעור הפנים צילום יחצ

מסיכת הפילינג בהשראת מומחים מבוססת על פורמולה חדשנית וייחודית, המכילה חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) המסייעות בשיפור מראה עור לא אחיד, חומצות בטא הידרוקסיות (BHA) המסייעות בהפחתת מראה נקבוביות ופגמי עור תוך שיפור מרקם העור וחומצות פולי הידרוקסיות (PHA) התורמות בקילוף עדין של העור – לעור חלק וזוהר יותר. וניאצינאמיד – רכיב פעיל בפורמולה המסייע בהבהרת כתמי עור.

שימוש בבקבוק 1- תוצאות שוות ערך לפילינג מקצועי אחד. לאחר 3 שבועות של שימוש – דהייה משמעותית של כל סוגי הכתמים הכהים בעור.  

*את מסיכת הפילינג ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד!

כיצד משתמשים בפילינג?  מנערים את הבקבוק היטב מצד לצד. הופכים את הבקבוק ולוחצים על הפקק השקוף. בעזרת קצות האצבעות יש למרוח באופן שווה על עור הפנים.  להמתין 15 דקות.  להסיר את עודפי החומר עם צמר גפן, ולשטוף היטב עם מים פושרים.  לסיים את התהליך עם מריחת קרם לחות. מומלץ לשימוש 4 פעמים בשבוע, בערב, לסירוגין.

מחיר מומלץ לצרכן סרום ניאצינאמיד – 120 ₪

מחיר מומלץ לצרכן תחליב לחות והגנה SPF50 – 120 ₪

מחיר מומלץ לצרכן מסיכת פילינג ניאצינאמיד – 120 ₪   

להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק,

למעט מסכת הפילינג ניאצינאמיד שיש להשיגה רק ברשת סופר פארם ובסופר פארם אונליין

בואו נמיין את היופי! למידע נוסף כנסו ל-

https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il

עדי ישראלי:
Related Post