X

לה רוש-פוזה: ספריי ותחליב ג'ל להגנה מקסימלית מקרינת השמש לילדים

לרגל יום קרם ההגנה הבינלאומי שיתקיים ב- 27.5.24. מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי לה רוש-פוזה מציע לקיץ 2024 שני מוצרים להגנה מלאה מפני השמש, המיועדים לילדים:  ספריי ותחליב ג'ל מסדרת אנתליוס.  

.
לה רוש פוזה תחליב הגנה ג'ל קליל מפני השמש לילדים בטכנולוגיה ייחודית לעור רטוב המחיר 149 שח
צילום מוטי פישביין




תחליב ג'ל ווט סקין SPF50 +  – תחליב הג'ל מיועד לילדים, מעניק הגנה אופטימאלית ומחוזקת מפני קרני השמש אשר מבטיחה את ההגנה הגבוהה ביותר  מקרני ה- UVB- UVA וגם כנגד קרני ה- UVA הארוכות. לתחליב מרקם  מרענן וקליל, נוח למריחה על עור רטוב או על עור יבש. אינו שומני. אינו דביק. אינו משאיר סימנים לבנים בעת מריחה על עור רטוב.

הג'ל שקוף  יוצר שכבה הידרופובית המסייעת להדוף מים מהעור. הגנה  גבוהה SPF50+ גם במריחה על עור רטוב. נטול בושם. ללא פראבן. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נבדק גם בישראל על עור רגיש! מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪ , תכולה: 250 מ"ל.

אנתליוס ספריי  SPF50+  – מתאים לשימוש מגיל 3 ומעלה, פותח במיוחד לעורם העדין של הילדים,  להגנה גבוהה ביותר כנגד קרינת השמש UVA ו-UVB. לא משאיר סימנים לבנים ודוחה חול.  הספריי אינו שומני ואינו דביק. נבדק דרמטולוגית והיפואלרגני. מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪, תכולה: 200 מ"ל.

ניתן להשיג: ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים,  בתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ  ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

דן ליאורי:
Related Post