X

מנהלת חדשה למכון האונקולוגי ברמב"ם

בבית חולים רמב"ם החלה השבוע את עבודתה השבוע פרופ' אירית בן אהרון – המנהלת החדשה של המכון האונקולוגי ע"ש פישמן. מדובר במכון האונקולוגי העסוק ביותר בישראל.

פרופ' בן אהרון, (43) שתחליף את פרופ' רון אפלבאום שפורש לגמלאות היא בוגרת הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, במסלול MD-PHD, בשיתוף המכון הלאומי האמריקאי (NIH). בן אהרון שמגיעה לרמב"ם מבית החולים בילינסון בפתח תקווה השתלמה בתחום האונקולוגיה במרכזי הסרטן בבוסטון (דנה פרבר) וניו יורק (ממוריאל סלואן קטרינג).

פרופ' בן אהרון, עוסקת במחקר תרגומי ובסיסי מזה שנים, פרסמה עשרות מאמרים ומחקרים והנחתה מספר תלמידי דוקטורט. תחום התמחותה העיקרי הוא. ממאירויות של מערכת העיכול.

פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם אמר: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של פרופ' בן אהרון. אני משוכנע שתעזור לנו להצעיד את המכון האונקולוגי החדש לחזית הטיפול והמחקר העולמיים בתחום הסרטן. אנו עדים לעליה הדרגתית במספר המטופלים שלנו, בעיקר על רקע גילוי מוקדם טוב יותר וטיפולים מתקדמים מאריכי חיים. העומס על המערך האונקולוגי גדול, ויש גם בשורות טובות – השבוע התבשרנו שהאוצר יעביר לנו 11 מליון ₪ ליום בניית קומת הטיפול ברדיותרפיה שהמתנו זמן רב להשלמתה. הדבר יקל על החולים הרבים. עובדה זו, יחד עם פניה ישירה של סגן השר יעקב ליצמן שמבקש להגדיל את נפח הטיפול בחולים אונקולוגים והמטולוגים גם בשעות הערב המאוחרות, קובעים שהמכון האונקולוגי שלנו יגדיל בשנים הקרובות עוד יותר את נפח הפעילות שלו".

זהבה הופמן:
Related Post