X

5 רעיונות להעשרת זמן הפנאי שלכם

שיניתם מקום עבודה או שלקחתם תקופה קצרה של חופש. פתאום התפנה לכם כל־כך הרבה זמן פנוי ואתם מחפשים רעיונות חדשים לתחביבים והעשרה. במאמר זה אספנו עבורכם מספר רעיונות לניצול הטוב ביותר של מספר שעות פנויות בשבוע.

למדו שפה חדשה

תמיד רציתם להבין טוב יותר את הנאמר בסדרות בטלוויזיה. אתם מבינים כמה מילים, יודעים משפט או שניים אבל עדיין לא מסוגלים לדבר בשפה זו. זה הזמן ללמוד אנגלית או שפה נוספת אחרת באופן מקצועי, ולהתחיל להתאמן על קריאה וכתיבה במסגרת קבוצה. כדאי לכם להירשם לחוג שבו תוכלו גם להכיר אנשים חדשים ויחד עם המורים להתאמן עד שתוכלו לבצע שיחות קלילות בשפה זו. חשבו איזו תחושה נפלאה זו לדעת עוד שפה כאשר אתם מבקרים בחו"ל ואינכם זקוקים למתורגמן או לשיחון כדי להזמין מנה במסעדה.

מצאו את התחביב שלכם

הזמן הפנוי הוא ההזדמנות הטובה ביותר למצוא את התחביב שילווה אתכם במשך שנים ארוכות. אתם יכולים לפנות לכיוון של אומנות ולהתחיל לצייר, לפסל או לכדר. אפשרות נוספת היא לגלות את הכישרון שלכם בתחום המוזיקלי. בכל גיל אפשר ללמוד פסנתר, גיטרה, אורגן או חלילית. אם תבקרו בקונסרבטוריון הקרוב למקום מגוריכם תוכלו למצוא מורים שישמחו להעניק לכם שיעורים בכלי הנגינה האהוב עליכם. תחביבים נוספים שיכולים לפתוח אתכם לעשייה הם תפירה (למדו לעצב את השמלות בעצמכם), צילום או בישול מקצועי ואפייה בטכניקות שאותן ניתן ללמוד משפים בקורסים קצרים וממוקדים.

התחילו להתאמן

לספורט יש יכולת מופלאה למלא כל זמן פנוי. אפשר לצאת לריצה קלילה, לעבור בים ולשחק כדורעף או לקבוע עם חברים למשחק כדורסל, טניס או פינג פונג. הפעילות הגופנית הזו מסייעת לזרימת הדם ולשמירה על משקל תקין, ואפילו משחררת למוח שלנו אנדורפינים שמעלים את מצב הרוח. מצאו פרטנרים לסוג הספורט האהוב עליכם וצאו ליהנות.

למדו להירגע באמצעות מדיטציה ויוגה

בין החוגים השונים המוצעים כיום תוכלו למצוא פעילויות המעניקות לכם רוגע ושלווה. חוגים של מדיטציה, יוגה ומיינדפולנס הם רק חלק מהאפשרויות הפתוחות לפניכם. היתרון של פעילויות אלה הוא ההשפעה לאורך כל היום והאווירה שהן משרות עליכם. לאחר שאתם יודעים כיצד לבצע טכניקות שונות של מדיטציה ויוגה, אתם יכולים לתרגל זאת בכל מקום. בחדר השינה בבית בערב או על גבי מזרן יוגה בפארק או בים.

צאו לטיולים ברחבי הארץ

דרך נפלאה נוספת להעביר זמן פנוי היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ. תוכלו למצוא מגוון רחב של טיולי ג'יפים בצפון ובדרום, טיולים רגליים בפארקים ושמורות טבע מוריקות ואפילו טיולי סגווי בערים הגדולות בארץ. תוכלו להצטרף לקבוצה קיימת של מטיילים או לצאת לבדכם עם תרמיל ומפה לגלות את פינות החמד הקסומות של ישראל. בכל טיול תגלו את הטבע במלוא הדרו ותוכלו לחזור עם תמונות נפלאות שילוו אתכם לאורך שנים.

עדי ישראלי:
Related Post