X

רשת rebar פותחת סניף קונספט ייחודי בקניון עופר לב חדרה

סניף קונספט חדש של הרשת למשקאות בריאות REBAR יפתח מחר בקניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר,  בהשקעה כוללת של כ 1 מיליון ₪.

הדוכן יפתח בקומת הכניסה של הקניון ויעוצב באופן ייחודי כולל מקומות ישיבה אינטגרלים משולבים  כחלק מעיצוב הסניף.  בסניף ימכרו  מגוון רחב של משקאות ייחודיים המהווים תחליף לארוחה קלה – במגוון רחב של טעמים ומרקמים המבוססים על יוגורט אמיתי,  דל שומן. המשקאות כוללים פירות, תוספי תזונה או מיצים טבעיים.

 סניף חדש לרשת ריבר בקניון עופר לב חדרה צילום שלומי ברק

לדברי בן דבש מנכ"ל קניון עופר לב חדרה: "אנו שמחים על כניסתה של רשת REBAR  לקניון עופר לב חדרה ובחירתה בקניון כנקודה היחידה בעיר. אנו נמשיך לחדש ולהתחדש במותגים וברשתות מובילות כחלק מאסטרטגיית הפיתוח שלנו"     

לרגל הפתיחה יערכו מבצעים, הטבות והנחות באמצעות  אפליקציית מיי עופר. לקוחות הקניון  יוכלו ליהנות ממבצעים לרגל הפתיחה:  50% על משקה ראשון בהורדת האפליקצייה של ריבר, הטבה על משקה מדיום ב 14 ₪ במקום 28 ₪ ועוד…

קניון עופר לב חדרה,  מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. הקניון מארח כ13,000 לקוחות מדי יום , ממוקם במרכז העיר חדרה, משתרע על שטח של כ50,000- מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים מובילים, בניהם: פוקס,  H&M, קרולינה למקה, פקטורי 54, מאניה ג'ינס, המשביר לצרכן, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, ביוטיקייר, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, סברובסקי, חדר הכושר ספייס, מתחם לילדים "בבילון פארק", לקניון כ550 מקומות חנייה.

זהבה הופמן:
Related Post