X

רשת אימפרס מתרחבת: פותחת 2 סניפים חדשים

Stitched Panorama

רשת התכשיטים והשעונים אימפרס (Impress), מקבוצת רולטיים, ממשיכה להתרחב בישראל ופותחת השבוע שני סניפים חדשים: במתחם מול החוף וילג' בחדרה ובקניון ראשונים בראשון לציון. עלות ההשקעה הכוללת בפתיחת שני הסניפים החדשים נאמדת בכ- 1.5 מיליון ₪.

סניף אימפרס במול החוף וילג' בחדרה משתרע על פני שטח של 100 מ"ר וסניף קניון עזריאלי ראשונים משתרע על פני שטח של  60 מ"ר. שני הסניפים החדשים כוללים את מותגי התכשיטים והשעונים הבינלאומיים, בניהם: הובלו, אומגה, לונג'ין, טיסו, גוצ'י, קלווין קליין, אן קליין, קנת קול, אוריס, הנרי לונדון, ברגה ועוד. לצד השעונים ישווקו  קולקציות תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן.

בנוסף, נפתח החודש הסניף המחודש בקניון עופר הקיריון, בקריית ביאליק, המשתרע על שטח של כ 70 מ"ר, לאחר שעבר שיפוץ נרחב ועוצב בהשקעה של כ-  1 מיליון ₪, בקונספט החדש של הרשת.

לדברי אלעד לוי, משנה למנכ"ל חברת רולטיים: "שלושת הסניפים החדשים עוצבו בסטנדרטים בינלאומיים של המותגים, כולל ריהוט, דקורציה ותאורה שהגיעה במיוחד מאירופה. לדבריו: "פתיחתם של שני הסניפים החדשים מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של רשת אימפרס, הנחשבת כיום כמובילה בתחומה.

רשת אימפרס, מקבוצת רולטיים מונה  15 סניפים ברחבי הארץ. כמו כן הקבוצה מפעילה את רשת חנויות סווטש , סמסונייט וטומי ומייבאת ומשווקת כ 30 מותגים בינלאומיים בתחום השעונים והתכשיטים.

צילום: אלעד גוטמן

זהבה הופמן:
Related Post