X

קרית ים: ראש העיר לצוות ההוראה "הֶיו מורים חכמי לב לילדנו"

שנת הלימודים תש"ף בקריית ים נפתחה ללא תקלות. ראש העיר דוד אבן צור ליווה את ילדי כתה א' בבית הספר "עלומים" ביומם הראשון וסיפר להם כי הוא מתרגש לא פחות מהם. הוא הזכיר לתלמידי כתות ו' כי בדיוק לפני שש שנים כאשר  הוא עצמו נכנס לתפקיד הוא ליווה  אותם ביום הראשון ללימודים והנה עתה הם בוגרי בית הספר ועליהם לקבל את ילדי כתות א' וללוות אותם.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ראש העיר ביקש מכל מורי העיר להיות לא רק חכמים בידע אלא "חכמי לב" כדי להבין לליבם של תלמידיהם כך שיגיעו להישגים הכי טובים שאפשר. בשנת הלימודים תש"פ ילמדו במערכת החינוך  של קריית ים  בסך הכל  6451 תלמידים.

פרויקט לימודי השחמט אשר החל לפעול בעיר לפני שלוש שנים ביוזמת ראש העיר ובתקציב עירוני, ירחיב החל מהשנה את פעילותו  ויקיף את כל תלמידי  כתות   ב', ג', ד' בכל בתי הספר בעיר אשר מספרם נאמד ב – 1262 תלמידים.

ראש העיר בביה"ס רודמן

במקביל ייכנס לשנתו השישית מיזם לימודי השחייה במערכת החינוך אשר מקיף מידי שנה את כל תלמידי שכבת כתות ד' בעיר. בשנת הלימודים הקרובה ייעשה ריכוז מאמץ מיוחד לקידום פעילות הנוער בעיר, עם דגש על תנועות הנוער ויתקיים מסע הסברה לעידוד  ההצטרפות לפעילות חינוכית וערכית זו. במערכת החינוך מצפים לגידול משמעותי של מספר החניכים ומזמינים את ילדי ונוער  הקריה לקחת בה חלק.

כחלק ממדיניות זו תורחב השנה גם התכנית למנהיגות ימית- במסגרת שת"פ עם החברה להגנת הטבע ורשות הטבע והגנים וזאת לקראת פתיחתו של   בית הספר הראשון מסוגו באזור הצפון – לחינוך וספורט ימי  בשנה"ל תשפ"א

לקראת שנת הלימודים תש"פ ערכה העירייה מבצע מקיף של בדק בית וחידוש בכל מוסדות החינוך בעיר בהיקף של יותר מ 1.5 מיליון שקל. בין השאר הותקנו כ 3000 מטרים רבועים של הצללות, אלפי מטרים רבועים של דשא סנטתי בחצרות, שופצו חדרי שירותים הוחלפו תשתיות המים והחשמל ונצבעו כל כיתות הלימוד ומבני בתי הספר בעיר.

זהבה הופמן:
Related Post