X

צפת: הכדורגל חוזר לעיר

החל מהיום באופן רשמי- הספורט חוזר לצפת!. לאחר חודשים של הערכות, הקמת תשתיות, גיוס תקציבים ובנייה דקדקנית היום יציינו בצפת את חזרת הספורט לעיר עם פתיחת מגרש שחב"ק חדש, פתיחת בית ספר לכדורגל ופתיחת מחלקות הנוער בכדורגל.

לאירוע החגיגי יגיעו דמויות מפתח בהווה ובעבר בספורט הישראלי: מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול, כוכב הכדורגל לשעבר ותוכנית הישרדות ג'ובני רוסו, רפי אוסמו, אלון חרזי ועוד.

ראוי לציין כי אמש החלה קבוצת הכדורסל את אימוניה, בקבוצה הושקעו משאבים רבים על מנת שתתמודד על העפלה לליגה לאומית. במקביל, קבוצת הבוגרים בכדורגל שהוקמה מחדש החלה את אימוניה וגם היא אמורה להתמודד על העליה לליגה ב'. בכך, יצר אוחנה מכלול רחב של ספורט בצפת: קבוצות בוגרים בכדורגל וכדורסל, מחלקת נוער בכדורגל, מחלקת נוער בכדורסל, בית ספר לכדורגל וכדומה, כאשר את הפעילות מוביל ראש העיר יחד עם מנהלת מחלקת הספורט חברת מועצת העיר ויקי אלקבץ.

בעיריית צפת, טוטו וינר והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הקימו את מגרש שחב"ק– שחקו בקהילה בעלות של 1.2 מיליון שקלים. העלות הגבוהה נבעה מהצורך בביצוע עבודות נרחבות הכוללות הריסה מוחלטת של המגרש הקיים שהוזנח במשך שנים וסיכן את ביטחון המשתמשים בו, פירוק גדרות, הנמכה של המגרש בכ-3 מטרים על מנת להנגישו לציבור באופן ישיר וללא מדרגות כפי שהיה עד כה, התקנת מערכת תאורה הצבת שערים חדשים ורשתות וכן התקנת דשא סינטטי איכותי להשלמת חווית המשתמשים במתקן.

ראש העיר שוקי אוחנה

היום (שני) כאמור ייפתח המגרש באופן רשמי ויהווה מתקן ספורט חדש ומתקדם עם תאורת לילה ודשא סינטטי איכותי. במקביל הקמת האיצטדיון העירוני ומגרש אימונים לצידו נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד ולראשונה בצפת יהיו 3 מתקני ספורט איכותיים ומתקדמים: איצטדיון, מגרש אימונים ומגרש שחבק בו יתאמנו ילדי בית הספר לכדורגל.

"זו רק ההתחלה" אומר ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, "אנחנו מקדמים תוכנית להקמת אולמות כדורסל, להקמת מגרשי מיני פיצ' ברחבי העיר צפת ולשקם את כל מתקני הספורט בעיר. צפת בעבר הייתה עיר של ספורט והיום אנחנו עושים צעד משמעות בדרך חזרה לשם עם פתיחת מגרש השחב"ק החדשני ופתיחת בית ספר לכדורגל ומחלקת נוער" הוסיף ראש העיר.

דן ליאורי:
Related Post