X

קרית ים: ממשיכים לעשות סרטים

קריית ים הפכה להיות אתר מבוקש לצילומי סרטי קולנוע וסדרות דרמה. בימים אלה מצולמים ברחובותיה הפרקים הראשונים של סדרת הדרמה "המדובב" המיועדת להיות משודרת ב"יס "בקיץ הקרוב. את הסדרה כתבו שני חברים ילידי קריית ים ובוגרי בית הספר רודמן שכתבו את הסדרה על עיר הולדתם.

זהו סיפור על יחסים בין שני אחים, שגדלו יחד לאורך כל חייהם, דוד האח הבכור, צמח להיות אחד מיזמי הנדל"ן החזקים ביותר בקריות, בעוד אחיו, אסא, בילה את כל חייו הבוגרים בכלא.

הסיפור מתחיל עם שחרורו של אסא וחזרתו לעיר הולדתו, קריית ים. אסא מנסה לחזור ולתפוס את מקומו במשפחה, בעוד שדוד לא כל כך מעוניין בקשר עם אסיר משוחרר מחשש להכתמת הפרויקט הנוצץ עליו הוא עובד –  פרויקט פינוי-בינוי ענק. פרויקט שצפוי להכניס לו כסף רב ולהפוך אותו ליזם נחשב ומוערך לא רק ברמה המקומית אלא גם ברמה ארצית. האנשים המקיפים את דויד ושותפיו לדרך כעת הם אותה חבורה מימי ילדותו שלו ושל אסא.

מהר מאוד אסא מבין שאף אחד מהם לא מחכה לו בחוץ. אחיו זורק לו עצם סמלית, שמראה עד כמה הוא אינו סופר את אחיו הצעיר וה'דפוק'. מונע מתחושות קשות של עוול וקיפוח, אסא משתחרר עם תאוות נקם. הוא שם על הכוונת את החבורה שנהגה כלפיו בבריונות במהלך צעירותו , ובעיקר את אחיו הבכור שהפקיר אותו. אסא יוצא למסע בכדי לקחת את מה שמגיע לו: להשתלט על הארגון של אחיו.

מה שדוד אינו יודע על אסא, שבמהלך תקופת המאסר שלו הוא גויס על ידי המשטרה ונהיה למדובב חד ומתוחכם, שמתכוון להפעיל את כישוריו גם בעולם שבחוץ.

בסדרה מככבים שחקנים  מהשורה הראשונה בהם  עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין, עידית טפרסון ועוד רבים וטובים. השבוע צולמו מספר סצנות בתוך בניין העירייה, דבר שמשך מטבע הדברים סקרנים רבים,שחלקם אף הוזמנו לקחת חלק כניצבים בסדרה.

הצילומים באדיבות דוברות עיריית קרית ים

עדי ישראלי:
Related Post