X

ביה"ח כרמל: עמותת "אור הכרמל" הביאה את האור למאושפזים

חברי עמותת "אור הכרמל" מתנדבים ועוזרים כל השנה בביה"ח כרמל והשנה במיוחד גם בחנוכה.
ביוזמת רב בית החולים הרב מאיר אינדיק קיימה עמותת אור הכרמל בראשות הרב יוסף ברדוגו מסיבת חנוכה מרשימה ומיוחדת במינה. הרב אינדיק והרב ברדוגו יחד עם עשרות מתנדבי "אור הכרמל" עברו והדליקו נרות חנוכה בכל מחלקות בית החולים ושימחו את החולים ומלוויהם כשהם מביאים גם להם את שמחת החג. המתנדבים חילקו גם סופגניות מיני מתיקה ומתנות לחולים .

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

מי שעומד מאחורי מפעל החסד החשוב הזה הוא הרב יוסף ברדוגו המכהן כרב קהילה במרכז הכרמל. הרב ברדוגו משקיע את זמנו למען קירוב לבבות, אחדות עם ישראל כשבית החולים כרמל חשוב לו מאוד והוא משקיע במטופלים המאושפזים ובני משפחותיהם שעות רבות של נתינה מאהבה.

את ההדלקה המרכזית של החנוכייה המפוארת של כרמל קיימו הרב אינדיק והרב ברדוגו בלובי המרכזי של בית החולים יחד עם עשרות חולים ואורחים שהצטופפו סביב החנוכייה . האווירה היתה חגיגית ומרוממת ומעגלים מעגלים של רוקדים הקיפו את החנוכייה תוך כדי שירה ושמחת חנוכה אמיתית.

דינה מטופלת מחיפה שהיתה באירוע ההדלקה המרכזי מספרת כי ההדלקה החגיגית גרמה לה לשכוח מעט את הכאבים והצער של המחלה שלה. " ההדלקה והשמחה מאוד ריגשו ושמחו אותי, אני רוצה להודות לכל מי שטרח למעננו. זה גרם לי התרגשות גדולה ותחושה שמישהו חושב עליי ודואג לי בבית החולים לא רק לתרופות וטיפולים אלה באמת עושה הכל כדי שנרגיש כמו בבית".

בסוף האירוע. קיים הרב ברדוגו "מי שבירך" לכל החולים ואיחל להם החלמה מהירה ושיזכו לחגוג את שארית החג בחיק משפחתם. " אנו מתרגשים ומתפעלים בכל פעם מחדש מחשיבות הפרויקט אור הכרמל למען הקהילה"  אמר הרב ברדוגו.
הרב אינדיק הודה ליו"ר העמותה הרב יוסף ברדוגו שנענה תמיד לפניותיו לשמח את החולים בבית החולים כרמל, ובעוד פעילויות רבות לאורך כל השנה  לרווחת המאושפזים בכרמל.

עוד ציין הרב אינדיק  כי עמותת אור הכרמל היא המפעילה את דירת האירוח סמוך לבית החולים לרווחת החולים ובני משפחותיהם.

בצילום – הרב אינדיק והרב ברדוגו בהדלקת נרות בלובי כרמל – צילום אלי דדון

 

עדי ישראלי:
Related Post