X

פארק DRAGONLAND פארק הדרקונים הייחודי והגדול בעולם בישראל

לקחנו את הילדים,בגילאי 7 ו-12 ויצאנו להרפתקה מטורפת  בפארק דרקונים חוויתי בגודל אמיתי, עם שלל אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. התוצאה: הפתעה נעימה מאוד, הילדים נהנו מאוד ולמבוגרים היתה זו שעת מנוחה אמיתית.

מדובר במתחם אטרקציות חדש שנפתח בפארק הירקון, הפעילויות במתחם מיועדת בעיקר לילדים עד גיל 12-13. כולל מתחם מיוחד לפעוטות, מגוון מתקני מתנפחים, תצוגה מרשימה של פסלים זזים של דרקונים פולטי עשן, שייט ב״אבוב״ ממונע, מתחם של קליעה למטרה, מתחם VR לצפייה בסרט קצר בן 5 דקות של טיסה על גבו של דרקון, מתחם מנוחה בעל פופים ומתחם מזון ועוד. ביצענו שיט משפחתי בסירה באגם הפארק עלינו אל קן הדרקון- באמצעות מדרגות העולות לנקודת תצפית גבוהה המשקיפה על הפארק כולו , דהרנו ברכבת דרקונים לקטנטנים, העמדנו את הילדים בעמדות צילום ונתנו להם להנות מרכיבה על גבי דרקונים. ראינו את מתחם מתנפחי הענק, עץ מספר אגדות ועוד.

אפשר להנות גם עם התכניות והכוכבים הכי אהובים של ערוץ הילדים, לוגי וערוץ מונבאג על מסך ענק במתחם BIGI מוצל, לקפוץ לדוכני אוכל מגוונים. חנות הפנטזיה עם דמויות פנטזיה וביצת דרקונים משעשעת לסלפי. במקום גם מתחם שקט עבור ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים בחסות אלו״ט ,מתחם סגור לאירועים פרטיים, חנות מזכרות של הפארק ועוד . בפארק הותקנו אמצעי אוורור והצללה והוא מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

הפארק פועל עד ה-3 לספטמבר 2022  בפארק גני יהושוע (מתחם גולפיטק), תל אביב

כרטיסים רק באתר לאן www.leaan.co.il ובקופת פארק DRAGONLAND

הפקה: EGOeast הפקות וא.ג. מיוזיק ביזנס כל מבקר מגיל שנתיים ומעלה חייב בכרטיס

א'-ה' 10:00-20:00 ו 9:00-14:00   שבת 9:00 – 21:00

*שעות הפעילות משתנות. ניתן להתעדכן באתר   מחיר הכרטיס 139 ₪    

 למבצעים מיוחדים ומחירי הנחה באתר לאן leaan.co.il בוועדי עובדים וכרטיסי אשראי

כרטיסים רק בקופת לאן www.leaan.co.il   ניתן לרכוש כרטיסים במקום בווייז – park dragonland –

עדי ישראלי:
Related Post