X

יום היגיינת הידיים הבינלאומי חל ב-5 במאי : ד"ר פישר- לוקחים את הבריאות בידיים!

כבכל שנה, מציין ארגון הבריאות העולמי את יום היגיינת הידיים שחל ב-5 במאי תחת הסלוגן- SAVE LIVES: Clean Your Hands מטרת היום היא להעלות את המודעות לשמירת היגיינת הידיים ואת החשיבות של פעולה זו, שמוכחת כמונעת זיהומים ומחלות.

במשך כל היום, הידיים שלנו באות במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה וכו'. לכן רחיצת ידיים במים וסבון היא הפעולה הפשוטה והחשובה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות.
המים והסבון הורגים ומסירים את החיידקים שנמצאים על הידיים. המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), קבע כי בהיעדר מים וסבון בקרבת מקום, ניתן להשתמש בחומר חיטוי לידיים שמכיל לפחות 60% אלכוהול.

קרדיט צילומים: יעל האן

הנה כמה טיפים לשמירה על היגיינת הידיים:

  1. הקפדה על היגיינת הידיים: שטיפת הידיים בצורה יסודית ובתדירות גבוהה היא דרך יעילה למנוע מחלות רבות. השמירה על היגיינת הידיים חשובה במיוחד לפני ארוחה או הכנת מזון, לאחר ביקור בשירותים, במקומות ציבוריים ובטיסות.
  2. לפני הארוחה והכנת אוכל: במהלך הכנת אוכל יש לזכור שידיים נקיות הן ההוראה הראשונה בכל מתכון.
  3. במקומות ציבוריים: ביציאה לטיולים, או כל יציאה שגרתית מהבית, במידה ולא ניתן להשתמש במים וסבון לרחיצת ידיים, יש להקפיד להצטייד בתכשיר לחיטוי ידיים ולעשות בו שימוש לאחר המגע במתקנים הציבוריים.
  4. בטיסות: כדי להגיע ליעד בריאים, חשוב להקפיד על ההיגיינה גם בטיסה. מחקרים מצביעים על כך שבקטריות יכולות לשרוד במשך כשבוע במטוסים. מושב הכיסא, הידיות, ומגש האוכל מזוהמים ולכן מומלץ לחטא את מגש האוכל והסביבה בה מתכננים לשבת במהלך הטיסה.
  5. ביקור בגני החיות ובפינות החי והליטוף: במגע עם החיות ניתן להדבק במחלות שונות כגון סלמונלה, תולעי מעיים וכד'. שמירה על היגיינת הידיים לאחר מגע עם בעלי חיים תקטין את הסיכון להידבקות בצורה משמעותית.
  6. בעת הטיפול בתינוק: לפני הכנת המזון והאכלת התינוק ולפני/אחרי החלפת חיתול- בבית ובמיוחד בשהייה מחוץ לבית, חשוב לשמור על היגיינת הידיים לפני כל מגע עם התינוק.
  7. לאחר ביקור בשירותים: הקפידו לרחוץ את הידיים היטב במים וסבון וניגוב הידיים במגבת נקייה.
  • מכשירי טלפון ניידים ומסכי מגע: בשנים האחרונות המכשירים החכמים נמצאים איתנו בכל מקום והפכו להיות אביזר נוסף שאותו אנו לוקחים אתנו לכל מקום ובכל זמן נתון. נמצא כי המכשירים הניידים מזוהמים ולכן יש להקפיד לנקות אותם באופן קבוע כמו כן יש להשאיר אותם מחוץ לחדרי השירותים. לאחר סיום השיחה לפני כל מגע עם האוכל לשמור על היגיינת הידיים באמצעות אלכוג'ל ג'ל לחיטוי ידיים.
  • הימנעות ממגע בעיניים, הפה והאף בידיים שאינן נקיות.

ד"ר פישר אלכו-ג'ל, הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כאשר אין מים וסבון בקרבת מקום. בבדיקות מעבדה חיצונית ומוסמכת נמצא כי תכשירי אלכוג'ל של ד"ר פישר קוטלים 99.99% מהחיידקים הבאים: Escherichia coli (גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח), Staphylococcus aureus (גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון, Pseudomonas aeruginosa (גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבי"ח), Streptococcus faecalis (גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה), ו-Entrobacter aerogenes (גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבי"ח).

טווח מחירים: 9.90-29.90 ₪. במהלך חודש מאי מוצרי אלכו- ג'ל יוצעו  במבצעים משתלמים במיוחד.

סדרת קמיל אל סבון של ד"ר פישר מכילה מוצרים עדינים במיוחד המזינים ומטפחים את העור, מסייעים לשמירה על מראה עור בריא יותר לאורך זמן ומותירים את העור רך ונעים למגע. 
מוצרי הסדרה מותאמים לרמת החומציות הטבעית של העור, מתאימים גם לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית.
המוצרים בעלי קצף עשיר, מרקם נעים למגע וריח עדין ומרענן.

הסדרה מוצעת בבקבוק מלבני, רחב ונוח במיוחד, בעל משאבה קלה ונוחה לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ₪, תכולה: 1 ליטר
ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת ובאתר ד"ר פישר

ד"ר פישר, זה בדוק: תשלובת ד"ר פישר משלבת כ- 60 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

עדי ישראלי:
Related Post