X

נצרת עלית : חברת הכנסת חנין זועבי תקפה יו"ר רשימת האיחוד הלאומי הגיב "שלא תטיף לנו על גזענות"

שבוע לאחר שרשימת 'האיחוד היהודי' למועצת העיר נצרת עילית יצאה לדרך באופן רשמי לקראת הבחירות הקרובות, חברת הכנסת חנין זועבי יוצאת במתקפה חריפה נגד הרשימה וטוענת שאין לגיטימציה לרשימה כזו הקוראת ל"עיר יהודית" כלשונה.

"גזענות ושלילת הקשר הטבעי שלנו עם המולדת, קשר שדרך אגב לא צריך את הקוראן ולא את בלפור, בשביל שיבסס אותו, אינו פיתרון לחוסר הלגיטימיות של המושג "מדינה יהודית". או "עיר יהודית". אין פיתרון כוחני לחוסר הלגיטימיות, הפיתרון לחוסר הלגיטימיות הזה, הוא דווקא ההכרה שזו המולדת שלנו, וההכרה בעוול ההיסטורי שהתנועה הציונית גרמה לנו וההכרה שרק מדינה שמבטיחה שוויון אמיתי היא מדינה חסינה מפני עוולות ודיכוי וחוסר לגיטימיות, רק מדינה כל אזרחיה, יכולה להיות פיתרון לשאלת מעמד היהודים בארץ הזו" אמרה זועבי מוקדם יותר.

מנחם גנדל, יו"ר הרשימה התייחס הבוקר להתקפות ואמר: חשוב להזכיר לח"כ זועבי כי בורא עולם נתן את ארץ ישראל כולה לעם ישראל. נצרת עילית עצמה, כידוע, הוקמה ע"י ראש הממשלה דאז דוד בן גוריון, בשם כל ממשלת ישראל לשמירה על הגליל יהודי.

מי שהשתתפה במשט מחבלי המרמרה ויתר פעולותיה החתרניות מוכרות לכל, ראוי שלא תטיף לנו על גזענות! רשימת האיחוד היהודי בראשותי תמשיך לפעול להבאת משפחות יהודיות מכל רחבי הארץ והעולם לנצרת עילית ותשמור על העיר יהודית תוך התחשבות שווה בכלל התושבים שומרי החוק.

אמש נפגשו חברי הרשימה עם חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) שהתפעל ממהלך האחדות ונתן את ברכתו.

בצילום:פגישת הנציגים עם חבר הכנסת יוגב  חופשי. קרדיט: דוברות 'האיחוד היהודי'

דן ליאורי:
Related Post