X

אלכס אברמוב התחבר עם פעילי שכונות לרשימה מאוחדת למועצה

איחוד בין רשימת "לחיים" בראשות יזם היי-טק אלכס אברמוב  וקבוצת פעילים שכונתיים תנועת "נוע נוע" יצר רשימה חדשה למועצת עיריית חיפה.

אלכס אברמוב, 39, נשוי ואב לילדה, יזם ובעל חברות תוכנה ופיתוח הוא בעל מודעות ומעורבות חברתית גבוהה, שירת בצנחנים כמפקד צוות, למד תעשייה וניהול בטכניון ויסד חברות סטארט-אפ.

מספר 2 ברשימה הוא יורם שטרית (מטיטה) בן 48 נשוי לציני ואב ל 3 בנות, מתגורר בבת גלים שירת בצבא, מנהל יחידת מכירות תפעולית במחלקת פרויקטים של נגב קרמיקה ובמקביל בזמנו הפנוי עוסק בתרומה לעשייה חברתית בשכונות, דבר שהוא מתמיד בו שנים רבות. יורם חי ונשם את חיפה מילדותו, סייע לפרנסת משפחתו ומאז הוא פעיל שכונות וחברה ומסייע לכל נזקק.

מספר 3 ברשימה היא זהבית בן סימון, נשואה ואמא ל 3 ילדים., גדלה והתחנכה בקריית חיים, מנהלת חשבונות בשוק הסיטונאי. היא מעידה על עצמה שתמיד "הייתי דעתנית ותמיד מצאתי לנכון לומר ולעשות את מה שאני חושבת". פעילה בשכונות ומרגישה את הדופק של התושבים שחשים קיפוח לעומת שכונות היוקרה של חיפה.

בשבועות האחרונים, אלכס אברמוב   וקבוצה של פעילי השכונות, וביניהם תנועת "נוע נוע" בראשות יורם שטרית ודותן איפרגן, נפגשים ועורכים חוגי בית עם עשרות משתתפים, כשהדגש הוא על עשייה בשטח. כולל מתנדבים מכל המגזרים שפעלו ופועלים במהלך כל השנים לשיפור חיי הפנאי והתרבות תוך שימת דגש לגיל הרך ובני הנוער.

המצע של רשימת לחיים כולל את כל תחומי החיים ונועד לשפר את איכות הסביבה והחיים, לשנות את אופי הפוליטיקה המקומית ולתת ביטוי מוחשי ואמיתי לנציגים אותנטיים של השכונות. התנועה תהווה שופר ותיתן מענה לשכונות בקו החוף .

"אנו אוהבים את חיפה אבל מתמודדים עם קשיים בכל תחומי החיים. חייבים שינוי משמעותי ונטישת הפוליטיקה הישנה אומרים נציגי הרשימה למועצת העיר.

 בצילום של שלושת המועמדים, מימין לשמאל: יורם שטרית, זהבית בן סימון ואלכס אברמוב. צילום: יח"צ

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post