X

מבצע פסח: קונים Epson – לא קונים דיו!

מדפסת אפסון

פסח הוא ללא ספק הזמן המתאים להפטר מכל הגרוטאות הישנות שבבית ולעבור לעידן ההדפסה הדיגיטלית. ובדיוק לשם כך נועד המבצע של Epson, ממותגי המדפסות הביתיות והעסקיות המובילים בעולם.

תחת הכותרת קונים Epson – לא קונים דיו! יוצאת החברה במבצע שובר שוק: קונים מדפסת לבית ומקבלים במתנה דיו שיספיק ל-3 שנות הדפסה וגם אחריות מורחבת ל-3 שנים (בכפוף לתקנון).

המדפסות של Epson, שינו את הדרך בה המשתמשים הביתיים והעסקיים, מדפיסים עבודות לבית הספר, ניירת עסקית, מצגות ותמונות. מאחורי המהפיכה, נמצאת טכנולוגיה פשוטה בבסיסה, אך עם זאת מהפכנית בגישה: את מחסניות הדיו המקובלות בתעשייה (והמאוד יקרות) החליפה מערכת מיכלי דיו בקיבולת גבוהה הניתנת למילוי חוזר, מה שמבטיח עלות נמוכה משמעותית לכל דף מודפס, בשילוב עם הדפסות בכמויות בלתי נתפסות כיום, בלי הצורך לרוץ ולהצטייד בדרך במחסניות דיו.

המחיר – כולל הדיו והאחריות המורחבת: החל מ-599 שקלים (למדפסת ה-L310 ).  להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים שיענו על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה. קבוצת Epson המנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.

 

עדי ישראלי:
Related Post