X

חיפה: שיא תרומות חדש במירוץ "צאו לרוץ 5"

צאו לרוץח יפה

למעלה מ-4,500 איש מכל הגילאים ורמות הכושר – החל מילדים בעגלות ועד משתתפים בני 80+ – השתתפו ביום שישי האחרון (23.3) במירוץ "צאו לרוץ" אשר הפך במשך השנים לחלק בלתי נפרד ממסורת אירועי הספורט המתקיימים בחיפה וציין השנה את שנתו החמישית לקיומו.

המשתתפים, אשר לקחו חלק בתחרות, רצו במסלול מעגלי באורך של 2 קילומטרים וצברו 20 שקלים עבור כל קילומטר ריצה. לצורך עמידה ביעד התחרותי והרצון לשבור את שיא ההכנסות, בחרו המשתתפים להקיף את המסלול כמה פעמים, וכך הצליחו לצבור סכום שיא של למעלה מ- 980 אלף ש״ח – הגבוה ביותר שנצבר אי פעם במירוצי "צאו לרוץ".

את הכסף שצברו המשתתפים תתרום "הקרן לידידות", בראשות הרב יחיאל אקשטיין, השותפה אף היא למירוץ, לשלושה פרויקטים חברתיים – תרומת תלושי מזון למשפחות נזקקות, ביגוד לילדי פנימיות, ולעמותת "שילה" הפועלת למען רווחת אזרחים ותיקים וניצולי שואה בחיפה.

בין המשתתפים השנה ניתן היה למצוא את סמפכ״ל המשטרה, ניצב זוהר דביר, יחד עם כל קציני מחוז חוף, עשרות מתנדבי עמותת "אתגרים", נציגי כל מועדוני הריצה באזור, משפחות רבות עם ילדים ואפילו מספר רצי מרתון, שהספיקו לבצע 21 הקפות של המסלול ולצבור מרחק של מרתון מלא.

 יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "המטרה המרכזית במירוץ, אותו אנו מקיימים בחיפה זו השנה החמישית, הייתה לגייס כמה שיותר כסף עבור פרויקט תרומות מזון למשפחות נזקקות ומה שחשוב הוא שהמטרה הזו הושגה. מירוץ זה מצטרף לרשימה ארוכה של אירועי ספורט המתקיימים בחיפה מידי שנה".

צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

זהבה הופמן:
Related Post