X

ביה"ח כרמל: סגנית מנהל חדשה

ד"ר שרון אלרעי פרייס מונתה כסגנית מנהל ביה"ח כרמל.
ד"ר אלרעי משמשת כמנהלת מערך האיכות והבטיחות של בית החולים והיא תצטרף כסגנית המנהל לסגנים ד"ר רוני דיוקמן וד"ר גיל לביא .

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ד"ר גיל לביא יעבוד בשנה הקרובה בחצי ממשרתו בהנהלה הראשית של הכללית, במסגרת התמחותו במנהל רפואי. ומינויה של ד"ר אלרעי נועד לתת לכך מענה ולחזק את ההנהלה הרפואית בכרמל.

ד"ר אלרעי תושבת חיפה בת 44 נשואה ואם ל 4 ילדים .היא בוגרת ביה"ס לרפואה בטכניון. השלימה התמחות ,פנימית בכרמל לאחריה נסעה להתמחות משולבת – התמחות במחלות זיהומיות והתמחות באיכות ב- Dartmouth – Hitchcock Medical Center בארה"ב. לאחר מכן שימשה כ- State Epidemiologist של מדינת ניו המפשיר במשך 3 שנים.

ד"ר אלרעי חזרה לכרמל בשנת 2013 כרופאה בכירה ביחידה למחלות זיהומיות ומניעת זיהומים. ב- 2015 מונתה לתפקיד מנהלת מערך האיכות והבטיחות של כרמל והביאה את בית החולים להישגים רבים וחשובים כשהבולט בהם הוא מעבר בית החולים את מבדק האקרדיטציה הבינלאומי של ה JCI בשנת 2017 .

מאוקטובר 2017 ד"ר אלרעי הינה עמיתה בתוכנית ענבר, תכנית יוקרתית של  "מעוז"  ומשרד הבריאות שמטרתה להכשיר מנהיגים במערכת הבריאות. במסגרת תפקידה כסגנית המנהל תהיה אחראית ד"ר אלרעי על מגוון נושאים , כולל מנהלת חדרי הניתוח.

"ביה"ח כרמל הוא הבית שלי ואני מודה על האמון שניתן בי ועל ההזדמנות להיות חלק מהצוות שמוביל את בית החולים״. אמרה ד"ר אלרעי. ״כרמל הוא בית חולים שנותן טיפול איכותי ומתקדם למטופלים ע״י צוות מסור ורציני שתמיד טובת המטופלים לנגד עיניו. הצוותים בבית החולים נותנים את הנשמה. יום יום. אנחנו יודעים שפעמים רבות יש קושי לעבוד במערכת בצורה יעילה וטובה ויש תמיד מקום לשיפור. תפקיד ההנהלה בעייני הוא לעזור לצוות בשטח לתת את הטיפול הטוב ביותר. לתמוך בהם כמה שניתן. במסגרת תפקידי אנסה לעשות בדיוק את זה.״

ד"ר אבי גולדברג מנהל ביה"ח כרמל ברך את ד"ר שרון אלרעי על המינוי ואיחל לה בהצלחה רבה ד"ר גולדברג עדכן כי ד"ר אלרעי תמשיך לנהל את מערך האיכות, תקבל לאחריותה תחומים נוספים, תשתלב בניהול השוטף ותשתתף בסבב מנהל בית חולים כונן.

בצילום – ד"ר שרון אלרעי סגנית המנהל החדשה – צילום אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post