X

לראשונה נבחר להסתדרות הרפואית יו"ר מבית החולים כרמל

לראשונה יו"ר מבית החולים כרמל. ד"ר אריה ביטרמן מנהל המחלקה הכירורגית א' בבית החולים כרמל נבחר ומונה כיו"ר ארגון רופאי חטיבת בתי החולים של הכללית בהסתדרות הרפואית הר"י.

ד"ר ביטרמן מחליף בתפקידו את פרופ' ציון חגי שהתמנה ליו"ר הר"י. בתהליך ההצבעה השתתפו עשרות רופאים מכל בתי החולים בארץ וד"ר ביטרמן מכרמל גבר על המתמודד מהדרום ונבחר ליו"ר. ד"ר ביטרמן הגיע לכרמל בתחילת שנות ה- 90 וכבר 12 שנה הוא מנהל בהצלחה רבה את המחלקה הכירורגית א' בבית החולים כרמל ומנהל הכירורגיה במרכז רפואי זבולון של הכללית.

ד"ר ביטרמן חבר בוועד הרופאים של כרמל כבר כ 15 שנה ובמשך תקופה ארוכה שימש כסגן יו"ר הוועד. בתחילת השנה נבחר ד"ר ביטרמן ליו"ר ועד הרופאים של כרמל .

בדבריו לנציגי הרופאים לאחר בחירותו אמר ד"ר ביטרמן ," אני יודע כי קשה להיכנס לנעליו הגדולות של פרופ' ציון חגי אך אני חושב שעם הניסיון שצברתי בשנים האחרונות בתוך בית החולים כרמל גם בקהילה וגם בוועד אוכל יחד אתכם להניע תהליכים ולהשיג את מטרתנו.

אני רואה חובה וזכות בתפקידי לדאוג לקידום תנאיהם ורווחתם של הרופאים והרופאות בישראל תוך שמירה על איכות הטיפול וקידום מערכת הבריאות בבתי החולים של הכללית לטובת כלל המטופלים ולטובת עם ישראל".

עוד אמר ד"ר ביטרמן מכרמל, "כי ארגון הרופאים יוצא למשימה חשובה שתשפיע בצורה ישירה והיקפית על עבודתנו בשנים הבאות. החלטתי להקדיש מעצמי לעשייה הציבורית אני מודע לכובד המשימה ומבטיח לא לאכזב".

ד"ר ביטרמן מכרמל נבחר בוועידת ההסתדרות הרפואית ה 43. במסגרת הועידה נבחרו עוד רופאים לוועד המרכזי, נבחרו יו"ר ונשיאות המועצה המדעית, הוועד הפועל, חברי וועדת הערר, חברי הלשכה לאתיקה, ועוד יו"ר וחברים לוועדות נוספות .

בצילום – ד"ר אריה ביטרמן . צילום אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post