X

טירת כרמל: הבית היהודי- סיעה המייצגת את כלל התושבים דתיים וחילוניים

"אנחנו שואפים לשילוב של חילונים ודתיים בהנהגת העיר כפי שהיה בעבר" אומר רוני לניאדו, שיהיה מספר 2 ברשימתו של אריה פרג'ון המתמודד לראשות העיר במסגרת "הבית היהודי" בטירת כרמל.

לניאדו, סא"ל במילואים, איש עסקים ותיק ומנוסה, שכיהן 3 קדנציות במועצת עיריית טירת כרמל, פעיל למען הקהילה וכיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית בעיר בהתנדבות, סבור שהשילוב של הניסיון שהוא מביא עמו משורה של פרויקטים עירוניים שבהן טיפל בהצלחה  כמו למשל נושא הנגישות בבית הספר "שיפמן" יחד עם ניסיונו המוניציפלי העצום של אריה פרג'ון יביאו לתמיכה רחבה ברשימה המשותפת של דתיים וחילוניים ולבחירתו של אריה פרג'ון לראשות העיר.

אריה פרג'ון , שבחמש השנים האחרונות, מכהן כיו"ר מועצת תל רגב זכה להצלחה גדולה במימוש תוכניות פיתוח במאות מיליוני שקלים, ולהערכה רבה מצד נציגי משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים על תפקודו.

"ברוני לניאדו תומכת קבוצה רחבה של צעירים תושבי המקום. הוא איש ספורט מובהק שדואג לקידום ענפי הספורט בעיר למען כל התושבים ואנחנו בטוחים שימשיך לתרום מיכולתו ברשימה שלנו שתקפיד על שמירת המוטו איש באמונתו יחיה" אומר אריה פרג'ון.

לאריה פרג'ון, גם הוא סא"ל (מיל.) ניסיון עשיר של עשייה בתחומי חינוך וערכים, מינהל ציבורי ובנייה. שימש במהלך הקריירה הציבורית שלו, בשורה של תפקידי ניהול ויעוץ במשרד הפנים. חבר בדירקטוריונים כלכליים וחברות בנייה ועוד..

עדי ישראלי:
Related Post