X

טיפים לבחירת מגהץ קיטור

חברת ברימאג המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית, משיקה מגהץ קיטור ביתי קומפקטי ועוצמתי של חברת בראון (BRAUN ) מדגם  IS2044  .

הגיהוץ המופק ממגהץ קיטור הוא האיכותי ביותר ומומלץ לשימוש בכל בית. המגהץ החדש קומפקטי ובכך אינו צורך מקום רב לאחסון ועם זאת עוצמתי – 2200 ואט. הוא מתאים אוטומטית את הטמפרטורה לסוג הבד  לבטיחות מרבית – המגהץ נכבה אוטומטית לאחר 10 דקות של שימוש.

בראון – מגהץ קיטור מחיר 499 שח
צילום אסף לוי

קל לשימוש: מיכל מים 1.3 ליטר שניתן למלא תוך כדי עבודה והתחתית הקרמית  EloxalPlus מאפשרת תנועה חלקה וקלה יותר על הבד וכמו כן מאפשרת פיזור אחיד של החום,  עמידה לאורך זמן וחסינה בפני שריטות והצטברות לכלוך.

יריית קיטור של 350 גרם לחץ לדקה,  עוצמת קיטור 120 גרם לדקה, לחץ קיטור גבוה (BAR 5).   

אחריות לשנתיים מחיר: 499 שח להשיג בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המובילות.

טיפים לבחירת מגהץ, באדיבות ברימאג:

  • לפני שנגשים לרכישת המכשיר, חשוב קודם כל להגדיר את הצרכים והיקף עבודות הגיהוץ ולפי זה לבחור את סוג המגהץ
  • בבית בו שגרת הגיהוץ הינה חלק מעבודות הבית, הגיהוץ בו הינו אינטנסיבי וכולל פריטים גדולים כמצעים, מפות שולחן או אריגים עבים כג'ינס וכותנה עדיף לבחור מגהץ קיטור.
  • בבואכם לרכוש מגהץ שימו לב לשני פרמטרים הקובעים את ביצועי המגהץ:  ההספק ותפוקת האדים שהוא מייצר.  ככל שההספק המרבי של גוף החימום גבוה יותר מכך המגהץ מתמודד ביתר יעילות עם הקמטים הקשים ומחמם את המים בזמן קצר יותר. גוף החימום מיועד לחמם את תחתית המגהץ ואת המים שבתוכו ולהפכם לאדים. במגהץ קיטור גוף החימום נמצא במכל המים.טווח ההספקים נע בין 1000 ל- 2500 ואט. מומלץ לבחור במגהץ בעל 2000 ואט ויותר.
  • תפוקת אדים נמדדת לפי כמות האדים שהמגהץ מייצר בדקה ומשפיעה על מהירות הגיהוץ ואיכותו. תפוקת אדים גבוהה תאפשר את קיצור משך הגיהוץ ותיתן תוצאות טובות בקלות יחסית.
  • לחץ אדים: במגהצי קיטור מכל המים משמש כדוד חשמלי, היוצר אדים בלחץ שנמדד ביחידות בר ( Bar ). מומלץ לבחור מגהץ עם לחץ של 4 בר ויותר.
  • העדיפו מגהץ בעל תחתית קרמית המעניקה תנועה חלקה יותר על הבד ומאפשרת פיזור אחד של החום,  מונעת הידבקות של הדפסים , עמידה לאורך זמן וחסינה בפני שריטות והצטברות לכלוך. 
  • חשוב להקפיד שניתן יהיה למלא את מיכל המים תוך כדי גיהוץ כדי לחסוך זמן עבודה ועדיף מיכל בעל קיבולת של 1 ליטר ויותר.
  • בטיחות- שימו לב שיש במכשיר מנגנון כיבוי עצמי שמפסיק את פעולת המגהץ כשהוא לא בשימוש במשך זמן מסוים. .
  • חשוב להקפיד שיהיה מקום אחסון בגוף המגהץ לכבל החשמל ולצינור הקיטור. למניעת בלאי ושחיקה.
זהבה הופמן:
Related Post