X

חורף חם: טרנדים לוהטים בולטים באופנת הנשים

חורף 2022 כבר כאן והוא מביא עימו ימים קרים במיוחד, זמן מצוין לצייד את מלתחת החורף שלך בפרטי לבוש אופנתיים חמימים עם ניחוח חורף אירופי. ריכזנו עבורך כמה מהפריטים שכדאי לך לאמץ בסטייל לשבועות החורפיים שלפנינו.

רבות מאיתנו מתקשות למצוא לעתים את הלוק האופנתי המתאים בימי החורף הקרים שיאפשר מצד אחד נוחות ושמירה על חום הגוף ומצד שני מראה שיקי, מלהיב עם סטייל נכון. בדיוק בשל כך, ניסינו לרכז מספר פריטי אופנה חובה בכל מלתחה, לנשים שלא מוותרות על סטייל, גם בימי חורף מאתגרים:

מכנסי טייץ תרמי – אחד האתגרים בלבוש החורפי הוא הצורך בפריטים חמים תוך שמירה על מראה הגזרה, ללא העמסת נפח מיותר. מכנסי הטייץ הם מכנסיים צמודים אשר מאפשרים להבליט את מראה הרגליים והאגן ומשתלבים במראה הספורטיבי, היום יומי והאלגנטי גם יחד. מומלץ לאבזר כל מלתחה חורפית עם לפחות שניים שלוש מכנסי טייץ תרמי חמים ועל מנת לשלב אותם היטב במגוון סגנונות לבוש, כדאי לבחור בצבעים ניטרליים דוגמת שחור / חום / כחול וגוונים כהים נוספים.

מעיל אלגנטי ארוך – מעיל ארוך הוא למעשה מעיל היורד עד לגובה הברכיים ומעניק מראה אלגנטי, קלאסי ואופנתי. כדאי לבחור במעילים מבדים דקים אך חמימים דוגמת קטיפה ופליז או במעילי פוך שמנמנים. מעיל אלגנטי ארוך בצבעים בהירים דוגמת לבן או שמנת, בשילוב מכנסי טייץ או מכנסיים אחרים בגזרה צמודה, מעניקים לוק אסוף ומושקע וניתנים להתאמה למראה היום יומי ולמראה ערב מטופח. ממליצות לכן לחפש מעיל אלגנטי לנשים בקולקציה החדשה של SEESTRAZ >>

חולצת צווארון מכופתרת – חולצות צווארון מכופתרות מתאימות ללוק העסקי, לעבודה ולסגנון לבוש ערב, ומשתלבות עם מגוון פריטי לבוש נוספים ואקססוריז מיוחדים. חולצה מכופתרת עם צווארון מאפשרת לבישה של גופיה חמה מתחת מבלי לפגוע במראה ובהופעה, ובעלת נוכחות הן בפני עצמה והן בשילוב עם אביזר או בגד עליון נוסף.

אפודה מחממת בסטייל – המילה אפודה מזכירה לרבות את אפודות הסבתא הצמריריות והרחבות, אולם כיום ניתן למצוא אפודות מחממות במראה חדשני ושיקי, מכל סוגי הבדים, אשר מתאימות בשילוב עם חולצת צווארון מתחת, גופיה תרמית חמה וצמודה וחולצות אחרות. האפודה תחמם ותעטוף את אזור הגב, החזה והבטן, ותותיר את הידיים פנויות, עם מראה שיקי, נוח ולא מסורבל.

מגפיים – מגפיים הם נעליים פונקציונליות למדי בעונת החורף, לצד העובדה שהן מהוות פריט אופנה מוביל שחשוב לתחזק בכל מלתחה נשית. מגפיים ארוכים העולים עד גובה הברך ישתלבו מצוין עם חצאיות ושמלות (שגם להן יש מקום של כבוד באופנת החורף), תוך יצירת רווח צר החושף מעט מן הרגל הארוכה או לחילופין גרבוני צמר ססגוניים למראה צעיר. מגפי עקב נמוכים מתאימים לשילוב עם ג'ינס, מכנסי טייץ או כל סוג אחר של מכנסיים ארוכים, ויוצרים מראה אלגנטי וצעיר יותר, גם בשילוב חולצות טריקו ובייסיק יום יומיות. מומלץ לבחור במגפיים איכותיות בעלות ריפוד פנימי מחמם.

וכן גם צעיפים – צעיפים ססגוניים מצמר, ממשי, מקשמיר ומשלל בדים אחרים, משתלבים היטב כמעט בכל לוק וסגנון לבוש חורפי, מספקים חמימות ומעניקים חותמת עיצובית צעירה ומשתנה לכל סטייל.

זהבה הופמן:
Related Post