X
    Categories: צרכנות

חברת אלוני קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הפרמיום האיטלקי ניופורם newform

חברת אלוני המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק של סדרות חדשות ובלעדיות של מותג הפרימיום האיטלקי ניופורם newform)) מהמובילים בעולם בתחום הברזים, בישראל.  

טווח מחירי הקולקציה יהיה זהה למחירם באיטליה וינוע בין 1,000 שח ל- 8,000 שח לברז בציפוי זהב ובשיבוץ אבני סברובסקי. מדובר בקולקציות ברזים לחדר הרחצה ,למטבח וכן לחוץ הבית בעיצוב איטלקי עם דגש על קיימות (עם תו תקן ירוק):  מערכות חיסכון מים, ברזים שהייצור שלהם נקי ממתכות רעילות ועוד.  

הקולקציות כוללות את החידושים האחרונים בעולם הברזים: ברזים בהשראת החזרה לטבע בצבעים מטאליים וניאונים בגימורים ייחודיים ובשיטות צביעה ייחודיות ששומרות על צבע הברז לאורך זמן, ברזים חכמים המכניסים את הספא לחללי הבית עם מנגנוני פנים טרמוסטטי ייחודיים לחברה, ברזים העושים שימוש בנירוסטה 316 שיתרונה הוא בכך שהיא דוחה כתמים (לא רואים סימני ידיים, אבנית והניקוי פשוט באמצעות מטלית לחה) וכן מאפשרת התקנת ברזים באזורים קרובי ים, מלח וחוץ ביתי. 

ניופורם- ברז פרסטיז 5,338 שח. צילום אסף לוי

אלוני תציע 3 קולקציות מרכזיות:
 ORAMA – קולקציה בצבעי אקסלוסיב מטאל. פיתוח צבעיים מתכתיים בקו נקי כולל את הצבעים:  טיטניום סאטן, זהב סאטן, קופר, סאטן.LINFA II
 – קולקציה בקווים מינימליסטיים, המגיעה בצבעי קופר, טיטניום וזהב ובנוסף ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת צבעי : קפה, לימון, ליים, לבן, שחור.
 STAINLESS STEEL – קולקציה המאופיינת בקווים נקיים ומראה אלגנטי במיוחד גם לבית וגם לחוץ.

לדברי טלי לוין, מנכ"ל חברת אלוני: "כניסת ניופורם לקולקציה של אלוני, מהווה חלק מתהליך הצמיחה של חברת אלוני התואמת את אסטרטגיית החברה: הבאת מותגי פרמיום מובילים מכל העולם, שיתאימו לקהל הישראלי". עוד הוסיפה לוין ואמרה: "קולקציית המותג ניופורם, משלימה את קולקציות המותגים המובילים  באלוני בכל הקטגוריות, בניהם לדוגמא:
בתחום הכלים הסניטריים והברזים:  רוקה (Roca),  MZ וגלובו  Globo) )
בתחום הקרמיקה: אזולב ((Azulev, בלדוסר (Baldocer) ,מיראז' ((Mirage, אפביסה (Apavisa) סירניסימה (Serenissima  ) ועוד".

הקולקציות החדשות שיוצעו ברשת אלוני כוללות ברזים עם מיקוד בהנדסת אנוש ומכניקה שמיוצרת על ידי רובוטים ברמה הכי גבוהה, ברזים חכמים שניתן לכוון בהם את הטמפרטורה לטמפרטורה קבועה, תאורה שיוצאת מהברז ומאירה את חדר הרחצה.

ניופורם הצליחה להביא את תרבות הספא היוקרתי לחדרי אמבטיה פרטיים עם סדרת  WELLNESS  תחת ידיהם של  המעצבים: מאסימו דה לה מונקה (Massimiliano Della Monaca) – זוכה בפרסי עיצוב חשובים ברמה הבינלאומית ואלברטו אפוסטולי  (Alberto Apostoli )  –  נחשב לאחד מהאדריכלים והמעצבים המשפיעים ביותר בתחום הwellness, בעל ניסיון רב בענפים השונים – מלונות, חנויות, משרדים, בנייני מגורים, תכנון עירוני ומוצרים תעשייתיים.

שני המעצבים ערכו התאמה של מערכות הספא היוקרתיות לבתים ודירות פרטיות תוך התאמת גודל , איכות המים , כמויות , צריכה ועוד  עד ליצירת המוצר המוגמר המאפשר יצירת ספא ביתי בדומה לספא במלונות המובילים בעולם לדוגמא:

מקלחונים שהופכים למעוז של פינוק: ראשי מקלחת כפולים או גדולים במיוחד, עם מפלים, מוזיקה ותאורת אווירה. הכל ליצירת תחושה של חופשה בספא – ריזורט אקזוטי מפנק. כמו כן, ברזי טאץ' שהם אמירה טכנולוגית ועיצובית גם יחד. העיצוב המינימליסטי והצבעוניות  מעודכנת:  שחור, לבן, מוזהב, נחושת אדומה, ניקל מוברש וכמובן כסוף קלאסי ונצחי.

על המותג ניופורם- ניופורם הינה חברה איטלקית מהמובילות בעולם אשר עיקר פעילותה בתחום הברזים . החברה נוסדה בשנת 1981. מפעל החברה בנוי כקומפלקס ענק שמשלב מערכי עיצוב וייצור מקבילים ואולמות התצוגה בפריסה רחבה בכל רחבי העולם כאשר הגדולים והמובילים ביניהם נמצאים במוסקבה ובשנחאי.

חברת ניופורם רואה את המחויבות שלה לשמירה על איכות הסביבה כערך עליון, גם במדיניות הפנים של החברה וגם מבחינת המוצרים ומתמקדת  בייצור מוצרים, שמאפשרים לחסוך במים וכדומה.

חזון קבוצת ניופורם הוא להיות המובילה במגזר הכלים הסניטריים ברחבי העולם ולהיתפס כארגון שמגדיר את הרף הגבוה ביותר על איכות ופיתוח, מצטיין בשירות לקוחות ומכבד את הסביבה.

חברת אלוני, היא החברה הוותיקה ביותר בישראל בתחום העיצוב ומוצרי גמר בניה ומתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים. אלוני מובילה את תחום הריצופים בישראל מאז הקמתה בשנת  1946 ומספקת פתרונות עיצוב לבתים פרטיים ומבנים ציבוריים, תוך מתן מענה לצרכים מגוונים ומשתנים.

החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של ריצופים – שיש ואבן, פרקט, פורצלן וקרמיקה, וכן משווקת כלים סניטרים וברזים ממגוון חברות בינלאומיות מובילות בתחומן ומחברות מקומיות. לרשת אלוני 7 אולמות תצוגה הפרוסים ברחבי הארץ.

בצילום כותרת: אלוני ברז ניופורם מחיר 1,191 ש"ח צילום: אסף לוי.

עדי ישראלי:
Related Post