X

המנכ"ל שהפך להיות גם פרשן כדורגל מוצלח

עדי אדלר משמאל ויוני הללי לוחצים ידיים

עדי אדלר ומשה אופק הם בעלים ומנכ"לים משותפים של חברת תמן העוסקת בפיתוח יצור והרכבה של אביזרי רכב לנכים. אדלר הוא גם חובב כדורגל מושבע אוהד ומנוי למשחקי הקבוצה כמה עשורים. בנוסף הידע שלו בכדורגל בפרט ובספורט בכלל הוא עצום.

בתוכנית האחרונה  "הללי אורגינאל" ברדיו, אליה הוזמן עדי אדלר הוא  נטל חלק כפרשן לכל דבר וענין והשתתף בראיונות עם המאמנים הספורטאים והעיתונאים העולים לשידור מידי שבוע. "זו בהחלט חוויה יוצאת דופן עבורי להיות מהצד השני, לראיין, לשמוע להאזין ובעיקר לשאול ולהביע", אמר אדלר.

"תמן" המפתחת מייצרת ומרכיבה אביזרים לרכבי נכים. היא החברה מובילה בישראל בתחום ומייצאת גם לשווקים בחו״ל . החברה מעסיקה מאות עובדים ביניהם, מהנדסים, טכנאים, חשמלאים, תכנתים ועוד. בעלי החברה משה אופק ועדי אדלר  מאמינים בקשר ישיר עם אלפי לקוחות החברה ועובדיה המסורים.

עדי אדלר הוא אוהד מכבי חיפה אבל שותפו משה אופק אוהד הפועל חיפה. שניהם תושבי הקריות. "אין ביננו חילוקי דעות, הוא יודע מה מקומו בכל מה שקשור לכדורגל", אמר עדי בחיוך.

יוני הללי המגיש של התוכנית אירח את אדלר בתוכניתו ובסיומה העיד כי אדלר לא הפתיע אותו "הוא עלה אצלנו לשידור כמה פעמים בחודשים האחרונים ונתן דברי פרשנות טובים, וזו הסיבה שהזמנתי אותו להיות אורח. לקח זמן עד שהוא הסכים לבוא, אבל כשהגיע הרגשנו רוח מיוחדת.

העיתונאי משה בוקר שמשתתף בתוכנית על בסיס קבוע אמר לי בסיום השידור 'שמע הבחור מבין כדורגל ומבין עניין. כאילו הוא נולד באולפן' ואני די מסכים איתו". אדלר כאמור ערך את ביקורו הראשון בתוכנית אבל כנראה לא האחרון.

עדי ישראלי:
Related Post