X

נשר: יום שיא לתלמידי תיכון במגמת דיפלומטיה

תלמידי תיכון מקיף נשר תשעח 2018 מגמת דיפלומטיה

חינוך לדיפלומטיה: תלמידי כיתות י'8 ו-י'9 בתיכון מקיף נשר, הלומדים במגמת "דיפלומטיה ותקשורת בינלאומית באנגלית", יחד עם צמד המורות אורנה טנא וטרייסי פיסק, יצאו ל'יום שיא' במסגרת המגמה, שנערך במוזיאון א"י בתל אביב.

התלמידים נפגשו עם תלמידי מגמת דיפלומטיה מרחבי הארץ ויחד, באנגלית בלבד, הם חוו, למדו, התנסו והתרגשו מתערוכות הצילומים World Press Photo  וכן תערוכת "עדות מקומית".

תערוכת הצילומים הבינלאומית בה מציגים עשרות צלמי עיתונות מכל העולם, נערכת זו השנה ה-17 בחסות קרן "וורלד פרס פוטו" הפועלת לקידום ופיתוח עיתונות חזותית איכותית על מנת לממש את זכותם של בני האדם לראות את עולמם ולבטא את עצמם באופן חופשי.

מנהלת קרית החינוך בנשר, סיגל אופיר, סיפרה כי במהלך השבועיים שקדמו לביקור, למדו תלמידי המגמה על ההבדלים בין תרבויות, על חוקי הקומפוזיציה בצילום וכן בחרו לחקור וללמוד על תמונות נבחרות מתוך התערוכה. "הביקור היה מלווה בהדרכה באנגלית בה קיבלו התלמידים הסברים מרתקים על הצלמים, טכניקות הצילום ובעיקר – הסיפור מאחורי התמונה. באותו מתחם נחשפו התלמידים לתערוכת צילומים נוספת – "עדות מקומית" – תערוכה שנתית המציגה משנת 2003, צילומי עיתונות וצילום תיעודי מקומי", ציינה אופיר.

לקראת תום הביקור, התבקשו התלמידים, בקבוצות הסיור המעורבות מכל בתי הספר, לבחור נושא מרכזי שחשוב להם ומעסיק אותם וליצור סידרת צילומים באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שלהם. "הביקור", סיכמה אופיר, "היה חוויה מיוחדת במינה ששילבה הכרות עם תלמידים שונים, תוך שימוש בשפה בינלאומית וחשיפה לעולם צבעוני ומרגש".

בתמונה. תלמידי מגמת דמוקרטיה תיכון מקיף נשר.

צילום: אורנה טנא

עדי ישראלי:
Related Post