X

ביה"ח כרמל : מנהלת חדשה למיון ילדים

ד"ר מיוריאל קונופניקי מונתה כמנהלת היחידה לרפואה דחופה בילדים במרכז הרפואי כרמל. את כתב המינוי העניק לה מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג באירוע מרגש בהנהלת  בית החולים.

ד"ר מיוריאל בת 46 תושבת חיפה נשואה לדוד מנהל מחקר ב IBM  ואימא ל 3 ילדים. היא עלתה בגיל 18 מצרפת לישראל וסיימה את לימודי הרפואה שלה בטכניון בחיפה בשנת 1999.

ד"ר מיוריאל שhמשה כרופאת ילדים במרפאת הכללית בקרית אליהו ועשתה תת התמחות ברפואה דחופה בילדים.  כבר 18 שנה שהיא במחלקת הילדים בכרמל, ולאחרונה היא גם הקימה קורס החייאת ילדים מתקדם שמועבר בכרמל במקום להסיע את הצוותים הלומדים לאזור מרכז הארץ.

ד"ר מיוריאל קונופניקי מנהלת מלר"ד ילדים כרמל בקבלת המינוי
צילומים: אלי דדון

מנהל ביה"ח ד"ר גולדברג ציין באירוע כי מלר"ד הילדים הוא שער הכניסה לבית החולים ומדובר במיון שירותי ומוצלח. "באמצעות המינוי אנו מבטאים חלק מההערכה של כולנו לד"ר מיוריאל, מדובר ברופאה מצוינת עם איכותיות אנושיות מעולות היא יוזמת דוחפת ותמיד אפשר לסמוך עליה ", אמר ד"ר גולדברג .

מנהל מחלקת ילדים פרופ' גיורא פילר ברך גם הוא את ד"ר מיוריאל ואמר, " ד"ר מיוריאל היא רופאה מקצועית ואנושית ומתפקדת כמנהלת המלר"ד בפועל כבר הרבה שנים. יש תחושה של ביטחון במלר"ד הילדים שלנו המלר"ד כבר מוכר להכרה בסבבי הרופאים ועשרות מכתבי התודה שד"ר מיוריאל מקבלת מחממים לנו את הלב. גם ד"ר שני ברוש סגנית המנהל וד"ר אריה ביטרמן יו"ר ועד הרופאים שהשתתפו בטקס ציינו את האנרגיות הטובות והמקצוענות שמביאה איתה ד"ר מיוריאל למלר"ד הילדים ואחלו לה הצלחה רבה.

ד"ר מיוריאל הודתה לכל המברכים על האמון וההכרה בה וציינה כי המלר"ד הוא בהחלט מקום ראוי ומכובד לתואר והיא אוהבת לעבוד בו. " אני מאוד מאמינה בטיפול בילד ובמשפחתו, אמרה ד"ר מיוריאל הטיפול שאנו מעניקים במלר"ד הילדים הוא טיפול כוללני בהסתכלות הוליסטית מלאה, אנחנו רואים את כל התמונה הגדולה. הייחודיות של מיון כרמל ילדים היא בצד המקצועי של הרופאים והאחיות שבו והיתרון שלנו הוא בצד האנושי כל רופאי המיון במלר"ד הילדים שלנו בכרמל עובדים גם בקהילה ולכן הם מודעים לבעיות וקשורים לרופא המטפל החזון שלי להפוך את מלר"ד הילדים של כרמל למקום איכותי בטיחותי ומקצועי בכל שעות היממה ושיהיה אבן שואבת למתמחים לבוא ללמוד אמרה ד"ר מיוריאל, אני שואפת שכל מטופל ירגיש אצלנו בכרמל שהוא כמו מטופל יחיד ויקבל את היחס האישי המקצועי הטוב ביותר".

במיון הילדים של כרמל עוברים כ 10 אלפים ילדים בשנה. הוא זכה השנה בתחרות הסים תחרות סימולציות החייאה במקום הראשון וזכה גם במקום הראשון במדדי האיכות  במודל תמרוץ מלר"די  ילדים  של משרד הבריאות.

זהבה הופמן:
Related Post