X

ביה"ח כרמל: כנס של הישגים ומצויינות

????????????????????????????????????

כאלף עובדי הכללית במרחב חיפה וגליל מערבי, ומבית חולים כרמל, התכנסו בתאטרון מוצקין למפגן בו צוינו ההישגים של המוסדות והוענקו תעודות הצטיינות.

כאלף מעובדי מרחב חיפה וגליל מערבי עובדים בבית חולים כרמל ובמרפאות כללית בקהילה במחוז חיפה וגליל מערבי נחשפו לצהריים של מצוינות. המפגש החל במצגת מרשימה של מנהל המרחב אלי כהן, ממנה עלה כי המחוז זינק מתחילת השנה בהישגיו, התקדם למקום השני במדדי איכות ומוביל במקומות ראשונים הן ברפואה ראשונית והן ברפואה יועצת בסקרי שביעות רצון מטופלים, כגון תחושה כי מטופלים בידיים טובות וכי סומכים על המרפאה ברגע האמת וכן ביחס רופאים ברפואה היועצת.

מנהל בי"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג הציג במצגת מלווה בסרטונים מרגשים  את הישגי בית החולים בתחומים רבים בהם: חדר המיון היעיל והמקצועי של כרמל , כאשר מרבית הפונים שבים לביתם ללא אשפוז, ייעול תהליך השחרור מהמחלקות הפנימיות, עליה מרשימה וניכרת במספר הנשים הבוחרות ללדת בכרמל על אף שמספר הלידות בחיפה לא עלה, שיפור במדדי השירות של בית החולים  ועוד.

בתום דבריו העניק מנהל כרמל ד"ר גולדברג תעודות הוקרה לשתי מחלקות שנבחרו כמרכזי מצוינות הארציים של הכללית: מכון הריאות המרחבי בבית החולים ובמלמ"ר, בניהולו של פרופ' יוחאי אדיר והמחלקה הגריאטרית בכרמל, בניהולה של ד"ר אירנה מלחובסקי.

בהמשך היום נערך גם טכס הענקת פרסי מצוינות לנבחרים מקרב עובדי כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. לאחר אתנחתא מהנה ומבדרת עם האומן העל חושי חזי דין, כשבין לבין עוטר האירוע בנגינה וירטואוזית בכינור אלקטרוני של הכנר הצעיר נתן גופרמן,  עלה לבמה מנכ"ל כללית נועז בר ניר, כדי להציג בפני עובדי המרחב וביה"ח כרמל תוכנית אסטרטגית , תוך דגש רב על חדשנות ומסלולי שירות ייחודיים ושירותי אונליין מתקדמים שפותחו בכללית והמשך מיצובה של הכללית כקופה הגדולה והטובה ביותר בישראל .

בצילום – מנהל כרמל ומנהל המרחב עם מנהלת גריאטריה והאח האחראי אחמד . צילום: דוד חורש- דוברות כללית

זהבה הופמן:
Related Post