X

תביעה: המתינה בתחנה ונפגעה מהמראה

תושבת אזור הצפון, בשנות ה-50 לחייה, המתינה ברציף  בתחנת האוטובוסים לב המפרץ, כשלפתע חלפה מטרונית לידה והמראה של הרכב פגעה בראשה ובצווארה והיא נפצעה.

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות תאונות דרכים ונזקי גוף, הגישה האישה תביעה לבית משפט השלום בחיפה נגד חברת "דן צפון" המפעילה את המטרונית וחברת הביטוח איילון המבטחת אותה.

בתביעה נטען כי מדובר ב"תאונת דרכים" על פי החוק. האישה סבלה מכאבים טופלה בקופת חולים מכבי, שם נבדקה, ושוחררה עם המלצות למנוחה. לאחר שהכאבים לא פסקו היא פנתה לבית חולים רמב"ם בחיפה,  נבדקה ועברה צילומי CT אשר הדגימו בקע דיסק אחורי.  היא עברה סדרה ארוכה של טיפולי פיזיותרפיה אבל עד היום, למרות שחלפה כשנה מאז המקרה היא סובלת מהגבלה בתנועות הצוואר עם הקרנה לידיים וכאבי ראש.

בתביעה נטען כי מדובר באישה בריאה שניהלה  אורח חייה בעצמה, "אולם בעקבות מצבה הרפואי תוצאת התאונה, הוא נזקקה לעזרת צד ג' ובני משפחתה באופן מלא, לצורך ביצוע פעולות היומיום".

כמו כן נטען כי "בעקבות התואנה וכתוצאה ממנה סבלה התובעת, עודנה סובלת כמו שתסבול גם בעתיד, מכאבים והגבלה בכל חלקי גופה ובעיקר בצוואר עם הקרנה לידיים וכאבי ראש".

דן ליאורי:
Related Post