X

"בורסה בג'ינס" בעמק יזרעאל

ה"מרכז לצמיחה פיננסית" מבית בנק הפועלים, יקיים בעפולה עלית בשיתוף עם המכון הישראלי IFI סדנה מרתקת שתעסוק בשוק ההון ובערוצי ומכשירי ההשקעה השונים.

מיזם "המרכז לצמיחה פיננסית", אשר הוקם במטרה לסייע לכלל אזרחי ישראל, להגיע לצמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי, באמצעות הנגשת ידע וכלים פיננסיים, שיוענקו לכלל האוכלוסייה מגיל ביה"ס ועד הפנסיה ללא תשלום מגיע לעמק יזרעאל – לעפולה עלית לסדנה מרתקת – "בורסה בג'ינס" – שתעסוק במושגי יסוד בשוק ההון, בסניף בנק הפועלים עפולה – עלית.

במהלך הסדנה, יכירו המשתתפים מושגים מרכזיים בשוק ההון, ייחשפו לאפיקי ההשקעה ומכשירי החיסכון השונים ויקבלו כלים שיסייעו להם לקחת אחריות על ניהול כספם. המרכז לצמיחה  פיננסית מקיים סדנאות שונות ברחבי הארץ במהלך כל ימות השנה, מומלץ להתעדכן באתר.

יוסי. א מאשקלון, שהשתתף באחת הסדנאות בעבר מעיד: "זו לא סדנא שמכבידה עליך במושגים. אתה לא הולך אחרי הסדנא להיות סוחר בשוק ההון אבל אתה כל יכול להבין מה קורה סביבך ומה אומר כל מושג ומושג. אני ממליץ בחום".

דינה מתל אביב הוסיפה: "לפני הסדנא ידעתי במעורפל מה זה בורסה ומה כל המושגים האלה. אגח"ים וריביות ופריים ומסחר בנאסד"ק ובארץ ואירופה. עכשיו אני מבינה איך זה עובד. כרגע אין לי יותר מדי כסף להשקיע, אבל תמיד טוב שיש לך בארגז הכלים שלך את המושגים האלה נגישים ומובנים. אני שמחה על כל רגע שהייתי בסדנא".

בים ג' 17.7 בשעה 17:00 זה קורה בעפולה בסניף בנק הפועלים בעפולה – עלית, רחוב קפלן 10 מרכז מסחרי. הסדנה  ללא עלות , ברישום מוקדם. הרשמה באתר המרכז לצמיחה פיננסית:. https://www.fingrow.co.il/

 

דן ליאורי:
Related Post