X

6 שיקולים שחשוב לקחת בחשבון כשקונים מאווררים לפרגולה

אם אתם מחפשים מאווררים לפרגולה, סביר להניח שאתם יודעים שקיימים מספר סוגים שונים שנמכרים על ידי יצרני ומשווקי פתרונות אוורור.

לכל סוג של מאוורר תקרה יש מאפיינים, מפרט וגדלים שונים לבחירה, וכאשר משווים בין הסוגים השונים של מאווררי תקרה חיצוניים, חשוב לוודא שאתם יודעים דבר או שניים על האפשרויות הבאות, על מנת להבטיח שתמצאו את הסגנון המתאים לצרכים שלכם.

דירוג מאווררים לפרגולה

השיקול החשוב ביותר ברכישת מאווררים לפרגולה הוא שיקול הבטיחות. חשוב להקפיד לוודא שמאוורר התקרה שאתם בוחרים מתאים להתקנה בסביבות לחות או רטובות, ושהוא מתאים לחשיפה ישירה לגשם, למקרה שמי גשמים בחורף יחדרו דרך גג הפרגולה וירטיבו את רכיבי החשמל של המאוורר.

גורמים סביבתיים שונים

מלבד לחות, מאווררים לפרגולה חשופים למפגעים סביבתיים אחרים, כולל רוח ואוויר מלוח. הקפידו לבחור מאווררי תקרה שמתאימים להתקנה באזורים גבוהים, שכוללים להבים חסונים, על מנת להבטיח שהרכיבים אינם מתנדנדים או נשברים ברוח חזקה.

אם בכוונתכם להתקין את המאוורר החדש שלכם במקום עם אוויר מלוח, כמו למשל אם אתם גרים סמוך לחוף הים, מומלץ לבחור מאווררי תקרה שמתאימים לאזורים שמאופיינים באוויר מלוח. מאווררים מסוגים אלו נבנים באמצעות רכיבים שאינם מחלידים.

שינויי גדלים ועוצמת הבריזה

שיקול חשוב נוסף הוא דרגת התפקוד של מאווררים לפרגולה. חשוב לבחור דגם של מאוורר שמתאים לקידום יעיל של זרימת האוויר והענקת תחושת קירור, אפילו בסביבות פתוחות וחמות במיוחד.

גודל מאווררים חיצוניים הוא קצת יותר מורכב מאשר הגדלים של המאווררים הפנימיים, שניתן להשיג בקלות על ידי מדידת השטח המרובע של הפרגולה.

חשוב לבחור מאוורר תקרה עם מנוע חזק

כשאתם מחפשים מאווררים לפרגולה, תמצאו מאווררי תקרה עם ציוני סוגי המנועים שלהם. מנועי זרם שואבים כמויות חשמל גדולות, ואילו מאווררים מודרניים משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר שמשלבת אלקטרוניקה להמרת כוח זרם רגיל לזרם ישר.

שני סוגי המנועים מתחברים ישירות לחשמל הביתי שלכם. נתונים אלו קצת מבלבלים עבור אנשים שאינם בקיאים ברכיבים חשמליים, אבל מה שהכי חשוב להבין זה שבזכות הרכיבים האלקטרוניים המתקדמים, מאווררי תקרה מודרניים משתמשים בהרבה פחות אנרגיה.

אז אם אתם מחפשים מאווררים לפרגולה בדגמים חסכוניים באנרגיה, אתם חייבים לבחור את הדגמים של המאווררים המודרניים המתקדמים!

תאורה ותכונות שונות

זקוקים למקור אור בחוץ? מאווררים לפרגולה יכולים לבצע חובה כפולה. בחירת מאוורר תקרה חיצוני עם אורות היא בחירה מצוינת לכל אזור מגורים חיצוני שפעיל בלילה או לאזורים שזקוקים לתוספת תאורה.

כמובן שהאפשרות הטובה ביותר היא תמיד החסכונית ביותר, עם תחזוקה נמוכה ורכיבים בהתאמה אישית, ובמקרה של מאוורר התקרה, המשמעות היא נורות LED. דגמים רבים של מאווררים לפרגולה עם רכיבי תאורה מגיעים עם שלט רחוק, כך שתוכלו לכוונן בקלות את הבהירות וזרימת האוויר מלמטה.

עדי ישראלי:
Related Post