X

5 דברים שלא ידעתם על אומגה 3 התוסף הפופולרי

מהי אומגה 3?

אומגה 3 הינה מרכיב של תוספי תזונה אומגה 3 המכילה שמן דגים ונחשבת לאחד מתוספי התזונה החשובים ביותר שעלינו ליטול על בסיס יומי. לאומגה 3 יתרונות רבים והיא מומלצת כמעט לכל אדם, במיוחד עבור נשים בהריון ולמי שמערכת החיסון שלו איננה מתפקדת כשורה.

כיצד משפרת האומגה 3 את חיינו ואת הבריאות של האדם?

אומגה 3 גליל מגיעה לצרכן בצורה של כמוסות, בהן יש חומצת שומן חשובה וחיונית בריכוז גבוה. מחקרים רפואיים רבים נעשו סביב האומגה 3 ובכולם נמצאו הוכחות חד משמעיות כי נטילת אומגה 3 על בסיס יום יומי מסייעת לשמור על הבריאות התקינה, משפרת את יכולות הריכוז ואת טווח הזיכרון של האדם.

יתרה מכך, אומגה 3 מרחיקה מאתנו מחלות כגון דמנציה ואלצהיימר ומאפשרת לאדם להנות מתוחלת חיים ארוכה יותר. מעבר למחלות הזקנה השונות, יש לאומגה 3 יתרונות נוספים עליהם נפרט בהמשך.

טווח מחירים של אומגה 3

המוצר נמכר על ידי כמה חברות של תוספי תזונה, לכל אחת מן החברות יש תרכיב מעט שונה בכמוסות ועל כך רצוי לברר מול הרוקח או על גבי האריזה של המוצר. טווח המחירים של אומגה 3 משתנה בהתאם לחברה ממנה תרכשו ובהתאם לכמות הכמוסות שיש במוצר.

דוגמא לתוסף אומגה 3 מומלץ הוא אומגה הגליל המספק את כמוסות שמן הדגים במחירים שנוחים לצרכן ומדובר בכמוסות איכותיות בכמות שנעה בין 60 כמוסות לחבילה קטנה ועד 200 לחבילה גדולה שתספיק לטווח הארוך. המחירים משתנים ונעים בין 80 שקלים ועד 180 שקלים.

מה יש בתוך כמוסת אומגה 3 גליל ואיך נוטלים אותה?

בכמוסה אחת של אומגה 3 גליל יש 1500 מ"ג של שמן דגים. מאה אחוז משמן זה מקור מן הים הדרומי בחופי פרו, הנחשבים לחופים נקיים וללא זיהומי שפכים למיניהם. את המוצר חשוב לשמור בקירור (רצוי במקרר ואף במקפיא) על מנת למנוע תגובות חמצון ובכדי לשמור על הטריות של שמן הדגים. רצוי ליטול כמוסה אחת מדי יום, לפני האוכל או לפני השינה. למוצר אין טעם לוואי והוא לא מותיר ריח חריג, מדובר בכמוסה שקופה עם נוזל צהבהב שמתאימה לכלל האוכלוסיה ולכל הגילאים.

לסיכום, חמשת הדברים שכנראה לא ידעתם על האומגה 3 הם : אומגה 3 מונעת ומרחיקה את מחלות הזקנה, האומגה 3 חשובה לנשים בהריון, אומגה 3 הינה תוסף תזונה חיוני למי שסובל/ת מבעיות קשב וריכוז או מבעיות זיכרון ויש ליטול אומגה 3 על בסיס יומי.

למידע ואפשרות רכישה של אומגה 3 ותוספי תזונה נוספים ניתן לבקר באתר טבע סטוק

עדי ישראלי:
Related Post