X

תל רגב: החלה הקבורה האזרחית בבית העלמין האזורי

במסגרת הכשרת השטח להרחבת בית העלמין האזורי תל רגב, הכולל הקצאה של חלקה מיוחדת המיועדת לקבורה אזרחית, החלו באחרונה במקביל, בקבורה של נפטרים חסרי דת או כאלה המבקשים להיקבר בחלקה אזרחית..

יו"ר מועצת בית העלמין תל רגב אריה פרג'ון, שעומד מאחורי עבודות הפיתוח הגדולות של השלב השני בהרחבת בית העלמין , הכולל 400 דונם חדשים, בנוסף ל-200 הדונם הקיימים, ציין כי בהתאם לבקשת מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס, יועדו 50 דונם משטח ההרחבה  לקבורה אזרחית.

חלקת הקבורה האזרחית תשרת את מטרופולין חיפה והסביבה עד לשנת 2070 כאשר בשלב ראשון, יוכשרו בחלקה מקומות ל- 2,066 קברים. נסלל כביש גישה  לחלקת הקבורה האזרחית ומבוצעות עבודות הכוללות מדרכות, תאורה, ניקוז, ביוב, מים וגינון.

כאמור, במקביל לביצוע העבודות בשטח, החלו במתן מענה שלא היה קיים באזור, לאלה המבקשים להיקבר בקבורה אזרחית. עד כה בשבועות האחרונים, נקברו למעלה מ-20 נפטרים בחלקה החדשה.

"בית העלמין תל רגב הוא מקום מטופח ומסודר לכבודם של הנפטרים והמבקרים הרבים" מציין יו"ר תל רגב אריה פרג'ון  ומוסיף "בעבודות ההרחבה של בית העלמין, משקיעים כ-300 מיליון שקל ואנו דואגים שביצוע העבודות לא יפריעו למהלך התקין של ההלוויות וביקורי המשפחות באתר".

צילום: יח"צ

עדי ישראלי:
Related Post