X

תושב נצרת קילל שוטרת נגח בשוטר שניסה לעצרו ונתפס

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד הנאשם ח'ליל בן ח'אלד אבו עקאב(25) תושב נצרת בגין תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

בתאריך 16/5/18 סמוך לשעה 17:15 בעת שצמד שוטרים עסקו בסיור ברחוב 5104 בנצרת ,חלף הנאשם ברכבו מסוג טויטה בסמוך לניידת ,הניף את ידו וקילל את השוטרת "כוס אוחתכ" ומיד המשיך בנסיעה. השוטרים החלו לנסוע אחר הרכב והשוטר בניידת באמצעות מערכת הכריזה הורה לנאשם לעצור את רכבו.

הנאשם שלא נשמע להוראות השוטרים המשיך בנסיעה עד לחניית ביתו במרחק של קילומטר וחצי ושם עצר את רכבו.השוטרים ניגשו אל הנאשם וביקשו שיזדהה ובתגובה תקף את השוטרת בכך שדחף אותה באמצעות חזהו ואמר "אני לא מביא לבחורה והיא לא תגיד לי מה לעשות".כשבוצע ניסיון לעצור את הנאשם החל להשתולל ולהתנגד למעצר תוך שהוא תוקף את השוטר במכות אגרוף לראשו ונוגח בראשו. בנוסף לכך החלה להתפתח במקום התקהלות של אנשים אשר ניסו לסייע לנאשם להימלט ממעצר ותקפו את השוטרת.

בתום החקירה גיבשו החוקרים תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין עבירות של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידוו היום הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבימ"ש שלום נצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

משטרת ישראל תפעל עד למיצוי הדין נגד כל מי שיעז לתקוף שוטרים אשר באים להגן ולשמור על שלום הציבור וביטחונו וכל פגיעה כזו מהווה פגיעה בסדרי השלטון והסדר הציבורי.

דן ליאורי:
Related Post