X

רופאי כרמל: הישגים בשחייה בספורטיאדה שהתקיימה באילת

ד"ר איליה שניידר ממחלקת ההרדמה בכרמל וד"ר נדב כהן מתמחה בגניקולוגיה במחלקת נשים הביאו לכרמל גביע גדול ומוזהב ועוד שלל מדליות נוצצות מתחרות השחייה האחרונה בספורטיאדה.

לשחייני  ביה"ח כרמל בספורטיאדה ה 38 שנערכה באילת,  מצטרפים גם ד"ר פוקס מהמחלקה הקרדיולוגית ובוריס שבודש מרפואת הקהילה שזכו בגביע במקום ראשון קבוצתי בתחרות השחמט, האח אלכס חיימוביץ מיחידת האנגיו שזכה בתחרות רכיבה באופניים ועובדים נוספים.

לד"ר שניידר ממחלקת ההרדמה זו כבר הספורטיאדה ה 8 שהוא משתתף בה ומכל תחרות הוא מביא לכרמל גם גביעים וגם מדליות רבות . בספורטיאדה האחרונה גרף ד"ר שניידר גם גביע הערכה וגם שלוש מדליות במקומות ראשון שני ושלישי במשחים 100-200 חתירה.

החיבור של ד"ר שניידר לבריכה נולד דווקא מתוך מחלת ריאות שחלה בה בהיותו ילד קטן . "הרופאים המליצו להורים שלי לשלוח אותי לשחות בבריכה כדי להתגבר על מחלת הריאות שלי, המחלה כבר עזבה אותי מזמן, אבל אני נשארתי מחובר לבריכה, מספר ד"ר שניידר". השחייה שיפרה לי הבריאות בצורה דרמטית ומאז כל החיים אני ממשיך לשחות ומרגיש מצוין.

ד"ר שניידר בן 58 ונמצא בכושר מעולה . "אני בטוח שלנו הרופאים השחייה עוזרת במיוחד לריכוז בעבודה בצד המנטלי וכמובן שומרת לנו על הבריאות והכושר בצד הפיזי". בשחייה הוא משקיע לפחות פעמיים בשבוע אז שוחה 3-4 ק"מ בבריכת מכבי בחיפה וזה עושה לו טוב. בין ההישגים הבולטים יש לד"ר שניידר בארון האישי  מדליות וגביעים מתחרות בינלאומיות גדולות כשהאחרונות נערכו בפלמה דה מיורקה בריגה בבולגריה ובארצות נוספות.

ד"ר נדב כהן נמצא בכרמל חצי שנה בהתמחות בגניקולוגיה וזו לו הפעם הראשונה בספורטיאדה  ד"ר נדב תושב חיפה בן 30 נשוי וחובב שחיה מושבע . האהבה לשחייה התחילה אצלו במכבי חיפה בגיל 10, במשך 7 שנים הוא שחה באופן מקצועי השתתף באליפויות שונות ברחבי הארץ וזכה בלא מעט גביעים והצלחות. " השחייה היא ניקוי ראש מצוין מספר ד"ר נדב. השאיפות שלי הם להתקדם בעבודה בהתמחות במחלקה,  וגם לייצג את כרמל והכללית בתחרויות בינלאומיות בשחייה.

בספורטיאדה האחרונה זכה ד"ר נדב ב – 8 מדליות בסגנונות חתירה, מעורב, פרפר ושליחים. "המחלקה שלי מאוד תומכת ומפרגנת אומר ד"ר נדב הם נותנים לי את כל העזרה והתמיכה שצריך כדי לנצח ". ד"ר שניידר אומר כי הוא שמח שמצטרפים עוד שחיינים צעירים מבית החולים וכי הוא מבקש מעוד שחיינים להציע את עצמם ולהצטרף להצלחה של כרמל בבריכה.

סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל מעדכנת כי כ -600 מעובדי כללית השתתפו בספורטיאדה  האחרונה והתחרו בענפי ספורט רבים ומגוונים כמו קט רגל, כדורסל גברים/נשים, טניס שולחן/שדה, שחיה, ברידג', שחמט, שש בש, ירי, אופניים, כדורשת, וריצה. "הספורטאים ייצגו את כללית וכרמל בכבוד ובגאווה גדולה בענפים האישיים ובקבוצתיים והגיעו להישגים רבים ומרשימים", אמרה גב' זומר.

אבי שמר סגן רנטגנאי ראשי וחווה גולדנברג ממונת פניות הציבור המשמשים כרכזי הספורט של בית החולים אומרים כי " אנו גאים בספורטאים שלנו מכרמל שכיבדו את בית החולים בהצלחות שלהם והרימו את שמו וקרנו של בית החולים בספורטיאדה . אנו מקוים  ומצפים לעוד עובדים וספורטאים נוספים שיצטרפו לטובת חיזוק ספורטאי כרמל".

בצילום: שחייני כרמל וגביעי הניצחון  צילום: אלי דדון

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post