X

ראש הממשלה בביקור בחמ"ל הקורונה ברמב"ם ובנמל חיפה

ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו ביקר הבוקר במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, פגש את הנהלת בית החולים וסייר בחמ"ל המרכזי שמפקח על פעילות מחלקות הקורונה במתקן התת קרקעי של בית החולים.

ד"ר מיקי הלברטל, מנהל בית החולים הציג בפני ראש הממשלה את הפעילות והתמודדות מערך הקורונה, והסביר לראש הממשלה כי הצלחת המאבק עד כה מושגת בזכות התגייסות מוחלטת של כל מגזרי העובדים בבית החולים, התגייסות של תעשיות אזרחיות וצבאיות לטובת פתרונות יוצאי דופן, סיוע של ידידי בית החולים והחיבור למערך הרפואה של צה"ל שפתח מחלקת קורונה לטיפול באזרחים בתוך בית החולים.

מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל, ראש הממשלה נתניהו ותא"ל אילון גלזברג, קצין רפואה ראשי של צה"ל בסיור בחמ"ל
צילום: דוברות רמב"ם

ראש הממשלה סייר כאמור בחמ"ל, התרשם באופן ישיר מהטכנולוגיה ופתרונות המחשוב המופעלים להתמודדות עם המורכבות של טיפול רפואי בקורונה. כאשר עבר בין עמדות החמ"ל השונות, נעצר ראש הממשלה ליד העמדה של מחלקת כתר צה"ל 1 – המחלקה המופעלת ע"י רופאים ואחיות צבאיים.

ראש הממשלה שוחח באמצעות טלפון ווידאו עם יעקב ארצי, גימלאי צה"ל מנתניה שמאושפז במקום מזה מספר ימים – שסיפר לו על התמודדות עם המחלה בכלל ועל האשפוז במתקן התת קרקעי ברמב"ם.

ראש הממשלה  נתניהו ביקר גם בנמל חיפה וראה כיצד פורקים מטען של מוצרי חשמל שהגיע מאיחוד האמירויות באוניית המכולות "MSC Heidi". בביקור בנמל השתתפה גם שרת התחבורה מירי רגב, וראשי הערים של חיפה עינת קליש רותם, עכו שמעון לנקרי, טירת כרמל אריה טל וראש העיר קרית אתא יעקב פרץ.

יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה אשל ארמוני: "קו הסחר בין חיפה לאמירויות הוא עובדה קיימת. היום הגיעה האונייה השנייה תוך שבוע, והאוניות ימשיכו לפקוד את הנמל עם מטענים מהאמירויות ואליהן. פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות. זו בשורה גדולה למשק הישראלי, ובוודאי לנמל חיפה שנמצא בעיצומו של הליך הפרטה שיבטיח את עתידו בעשרות השנים הבאות".

מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן: "הנמל מוכיח שוב שהוא הנמל המוביל בישראל ושטובת המשק הישראלי לנגד עיניו. אוניות ענק שמשייטות בקווים גלובליים בוחרות פעם אחר פעם בנמל בזכות יעילותו התפעולית שנמצאת ברמה העולמית הגבוהה ביותר. יכולות אלה אינן חומקות מעיניהם של מקבלי ההחלטות בחברות הספנות, ולא יחמקו מעיניהם של הגורמים המעוניינים ברכישת הנמל".

דן ליאורי:
Related Post