X

קרית ים: ראש העיר מינה סטודנטית כיועצת

ראש העיר אבן צור והסטודנטית- יועצת

מורן אלבז סטודנטית לעיצוב גרפי אשר עברה לפני שבועות אחדים להתגורר בקריית ים גילתה זמן קצר לאחר שנכנסה לבית החדש כי הכניסה לביתה אינה נגישה.

היא פנתה לעירייה בעיצומה של הסופה שהשתוללה בישראל לפני כשבועיים בבקשת סיוע בפתרון המצוקה. מהנדס העיר יובל ברנוב אשר פגש אותה בפתח ביתה הבין את הבעיה במיוחד בתקופת החורף והבטיח לה לטפל בנושא על אף מזג האוויר הסוער. בתחילת השבוע  השלימה העירייה בפעולת בזק את הטיפול בהנגשת ביתה של מורן  הסובלת מניוון שרירים והסטודנטית הצעירה התקשתה להסתיר את התרגשותה.

כששמע על כך ראש העיר דוד אבן צור  הוא ביקש לפגוש בעצמו את מורן כדי לוודא שהעבודות במקום אכן פתרו את הבעיה. במהלך הפגישה המרגשת בין השניים סיפר ראש העיר למורן כי בהיותו במשך שנים סמנכ"ל חברת המשקם, המתמחה בטיפול והעסקת מוגבלים, יש לו רגישות גבוהה לבעלי צרכים מיוחדים ולכן חשוב היה לו לוודא באופן אישי כי הבעיה נפתרה.

אבן צור אף הציע לסטודנטית הצעירה להיות יועצת עירונית לנושא הנגשה כך שתוכל לסייע לעירייה במתן פתרונות לבעלי צריכים מיוחדים בכל רחבי העיר. מורן הביעה באופן מידי את הסכמתה , הודתה לראש העיר על הטיפול המהיר ואמרה "אני בטוחה שאוכל לסייע לעירייה בנושא הזה כי רק מי שמרותק לכיסה גלגלים יודע לזהות מכשולים וצרכים אמתיים של בעלי צרכים מיוחדים".

עדי ישראלי:
Related Post