X

קרית ים: מה ריגש את נציגי ועדת פרס החינוך?

חברי ועדת פרס החינוך הארצי של משרד החינוך סיירו בסוף השבוע במערכת החינוך של קריית ים, לאחר שהיא הומלצה להיות מועמדת  לפרס ע"י המחוז.

את חברי הוועדה בסיורם בעיר  ליווה מנהל מחוז חיפה ד"ר סער הראל. בראש הוועדה עומדת גילה נגר – המשמשת כמשנה למנכ"ל משרד החינוך וחברים בה אנשי חינוך בכירים. את חבריי הוועדה ארחו בעיר ראש העיר דוד אבן צור וראשי אגף החינוך מגיל הגן ועד האקדמיה  

ראש העיר דוד אבן צור

בפני הועדה הוצגה העשייה החינוכית הענפה בעיר ובמקביל הם נפגשו עם צוותי חינוך, תלמידים, הורים ודנו בחוזקות ובאתגרים החינוכיים של הקריה.

ראש העיר סיפר לחברי הוועדה את סיפורו העיר וקליטתו בה כנער צעיר אשר ספג בה המפגש הראשון עם ישראל והודות להליך הקליטה הוא יודע היטב את חשיבותה של מערכת חינוך בריאה לעיצובו של דור העתיד.

אבן צור וצוותי החינוך שנפגשו עם חברי הוועדה הצליחו לרגש אותם מאוד ומנהל המחוז ד"ר סער הראל אמר בתום הביקור כי זה היה ביקור מצוין במערכת חינוך המציבה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני ומשקיעה משאבים ומחשבה בשיפור מתמיד וחדשנות  לשפר,  כדי שילדי העיר יוכלו לבנות לעצמם עתיד טוב .

גילה נגר יו"ר הוועדה : ציינה אף היא את התרשמותה העמוקה מהישגי המערכת ומהשאיפה המתמדת לפרוץ את תקרת הזכוכית, מסר חזק וברור : לא מוותרים על אף ילד ומתאימים את דרכי ההוראה לכל ילד וילדה על פי צרכייהם.

עדי ישראלי:
Related Post