X

קריית ים: התלמידים הצביעו ברגליים והתייצבו ליום הלימודים הראשון

80 אחוז מתלמידי קריית ים בשכבת א-ג התייצבו ביום ראשון ללימודים אם פתיחת בתי הספר אחרי משבר הקורונה.

הודות להיערכות מוקדמת של העירייה היו כל בתי הספר בעיר מוכנים לקליטת התלמידים כולל חיטוי של כל מתחמי הלימודים, חלוקה של התלמידים לקפסולות נפרדות ושימוש באמצעי מגן.

בבתי הספר נערכו לחידוש הלימודים גם במישור הפיזי וגם במישור הפדגוגי כך שהתלמידים יקבלו גם מענה בטיחותי בריאותי וגם מענה רגשי אחרי תקופה ממושכת של סגר וניתוק חברתי.

בחזרה לבית הספר עם הגנה מירבית

ראש העיר דוד אבן צור הביע הערכה רבה לעובדה שכבר ביום הראשון התייצבו בבתי הספר 80 אחוז מהתלמידים למרות שהלימודים בשלב זה הם בגדר רשות ולא חובה. "אני רואה בכך הבעת אמון של ההורים והילדים במערכת. הם נענו לקריאות משרד החינוך והבריאות ובאו ללימודים משום שהם יודעים שיש להם על מי לסמוך"

תגובות תמיכה רבות נשמעו גם בפתח בתי הספר הן מצד ההורים והן מצד התלמידים אשר אמרו כי הם אינם מודאגים בכלל ובטוחים שהחזרה ללימודים תעשה רק טוב לכולם. התלמידים עצמם סיפרו כי חידוש הלימודים מרגש אותם פחות אבל המפגש עם החברים משמח אותם מאוד.

מנהלות בתי הספר בעיר קידמו את פני התלמידים בכניסה לבתי הספר ומנהלת בית הספר אמירים אוסנת שואף אמרה "החלק הכי קשה של הקורונה היה בשבילי לא לפגוש כל יום את התלמידים אני מאושרת לפגוש אותם, אתם לא מבינים כמה התגעגעתי".

במקביל התחדשו השבוע הלימודים גם בכיתות יא- יב וכן במערכת החינוך המיוחד בקריית ים והערכה היא בתחילת השבוע יחזרו לפעול גם גני הילדים.

זהבה הופמן:
Related Post