X

צפת תארח לראשונה את חידון התנ"ך המחוזי

העיר צפת הופכת לעוגן מרכזי של פעילויות, כנסים ואירועים ברמה המחוזית כיאה לבירת הגליל. לאחר קיום חידון הציונות בעיר הצפונית וכן העתקה של אירועים רבים מערים שונות במחוז- לצפת, כעת גם חידון התנ"ך המחוזי עושה עלייה ויתקיים לראשונה בצפת העיר שאין עוד כמוה בעולם!.

הזמנה לחידון

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה פנה עם כניסתו לתפקיד לראשי משרד החינוך בבקשה כי האירוע המשמעותי אליו מגיעים למעלה מ 1,000 תלמידים ממחוז הצפון כולו יתקיים בצפת. בחודשים האחרונים עמלו בעיריית צפת על קיום האירוע יחד עם משרד החינוך.

את העיר צפת ייצגו בחידון של מוסדות החינוך הממלכתיים אביתר אבן חיים מהרב תחומי תלמיד כיתה ט ובחידון הממלכתי דתי- צוריאל רשלבך מישיבת אמית תלמיד כיתה ט.

האירוע יתקיים ביום שלישי, 4.2.2020 בהיכל התרבות בית יגאל אלון בצפת כאשר בשעה 10:00 יתקיים החידון לתלמידי הממלכתי בעיר ובשעה 12:30 יתקיים החידון לתלמידי הממלכתי דתי. בעיריית צפת יזמו גם השתתפות של התלמידים שיגיעו לחידון בסיורים ברחבי העיר העתיקה.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "כחלק מהפיכת העיר צפת לעיר מרכזית ומובילה ומיתוגה, אנו שמחים לארח את חידון התנ"ך המחוזי בעיר שאין עוד כמוה בעולם. אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולקחת חלק באירוע הממצב את העיר כבירת הגליל"

בצילום: ראש העיר צפת ומנכ"ל משרד החינוך

דן ליאורי:
Related Post