X

צפת עיר של חינוך: 3,500 מחשבים חולקו לתלמידים

במערכת החינוך בצפת ממשיכים לפעול על מנת להעניק לילדי העיר את הכלים המשמעותיים להצליח, להתפתח ולהתקדם. במסגרת מספר פרויקטים שמובילים באגף החינוך חולקו במהלך החודשים האחרונים 3,500 מחשבים לילדי העיר ולצוותי ההוראה– חלקם במסגרת תוכנית מחשב לכל ילד, חלקם במסגרת הענקת כלים לצוותי ההוראה וכן תוכניות מגוונות נוספות אליהם גייסו בעיריית צפת מגוון שותפים במטרה להעניק לילדי צפת כלים חינוכיים משמעותיים.

חלוקת מחשבים בבתי הספר צילומים: עיריית צפת

על פי התוכנית, בצפת לא ייווצר שוב פער של חוסר במחשבים שכן כל תלמיד בצפת בהגיעו לכיתה ד יקבל מחשב נייד משוכלל כולל מסך מגע וליווי מקצועי להכרת המחשב. המחשבים חולקו ויחולקו גם בעתיד במוסדות הממלכתיים, ממלכתי דתיים וחרדיים בעיר

בכך העיר צפת מצמצמת באופן ניכר את החוסר במחשבים בקרב תושבים שאין בביתם מחשבים כלל באמצעות עבודה אינטנסיבית של ראש העיר שוקי אוחנה ובתקציבים משולבים מעיריית צפת, משרד החינוך, תכנית מחשב לכל ילד, שותפות פאלם-ביץ, עמותת אחינועם, תכנית תקשוב, מפעל הפיס, קרן רש"י וכו'.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה השתתף השבוע בחלוקת המחשבים וציין: "זה יום חג אמיתי לילדי העיר צפת ובשורה של ממש למערכת החינוך כולה. ברחבי הארץ תלמידים רבים שאין בביתם מחשבים ולשמחתי בעבודה אינטנסיבית וגיוס נרחב שביצענו באגף החינוך הצלחנו לגייס כמות גדולה מאוד של מחשבים שיתנו מענה לילדי העיר צפת במוסדות החינוך וגם למצב של למידה מרחוק. כמו כן דאגנו להעניק מחשבים גם לצוותי החינוך – תשתיות חינוכיות הם עוגן להצלחה חינוכית,

מחשב כבר מזמן איינו מותרות- זה כלי לימודי משמעותי שכל ילד צריך להיחשף אליו, ללמוד את יתרונותיו ולהתפתח באמצעות. נמשיך להעניק לילדי צפת את הכלים הטובים ביותר להתפתח, לצמוח ולהצליח".

דן ליאורי:
Related Post