X

צפת נערכת לסופה: ציוד חימום חולק לקשישים, נבדקו הניקוזים…

במערכות הגשם האחרונות בעיר צפת נשברו שיאים בני למעלה מ 90 שנים בכמויות המשקעים שירדו בעיר הצפונית, ולמרות זאת, בניגוד לערים אחרות, ההערכות המקדימה של הרשות המקומית הובילה למינימום של אירועים חריגים ותקלות.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה קיים היום (שלישי) ישיבת הערכות נוספת, בדומה לישיבות שקיים ערב המערכות הקודמות. הישיבה התקיימה במוקד החירום העירוני ובהשתתפות מנהלי האגפים השונים ונציגות של צוותי השטח.

ראש העיר שוקי אוחנה בחלוקת ציוד לקשישים ונזקקים

בפתח הישיבה הודה ראש העיר לצוותים ואמר: "למרות ריבוי המשקעים עברנו את המערכות הקודמות במינימום של אירועים ועל כך מגיע לכם כל הכבוד והערכה- זו תוצאה של העבודה המאומצת של כולם כאן לאורך השנה וגם בימים שלפני מערכות הגשם".

לקראת המערכת הנוכחית שצפויה להיות גשומים וסוערת במיוחד עם רוחות עזות, הונחו צוותי השטח לבצע סיור לאיתור מפגעים ולטפל בהם, בדיקה של כלל הניקוזים ברחבי העיר צפת במטרה לאפשר זרימה טובה של מיים. כמו כן, לחזק דברים רופפים, לוודא תקינות של קווי חשמל, בדיקת משאבות המים, רכישת משאבות טבולות, ביצוע תדריכים במוסדות החינוך ומתן סיוע מלא לקשישים ונתמכי הרווחה. כמו כן הנחה ראש העיר על גיוס כלים כבדים לרבות טרקטורים וכו'.

בין היתר גייס ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציוד חימום לרבות תנורים, מעילים, חם-צוואר, כובעי צמר, כפפות, שמיכות וכו' באמצעות עמותת חסדי נעומי והציוד חולק במהלך היממה האחרונה ברחבי העיר לאוכלוסיות הזקוקות לכך. בנוסף, תושבים הזקוקים לכך מתבקשים ליצור קשר עם אגף הרווחה.

בסיום הישיבה ציין ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "העיר צפת ערוכה למערכת הגשם הצפויה, אני מבקש מתושבי העיר שנתקלים במפגע, צורך או בעיה- לפנות למוקד העירוני והצוותים יתנו מענה מידי, יש לנו כוננים וצוותים מתוגברים שעובדים סביב השעון על מנת לתת מענה לתושבים".

עדי ישראלי:
Related Post